HUMANIC pokračuje v úspěšném růstu na českém trhu

Prodejce obuvi HUMANIC v rámci zkvalitňování služeb zákazníkům rekonstruuje od roku 2015 své prodejny po celé ČR. Letos se modernizace dočkají prodejny v Teplicích a Mladé Boleslavi, které se zákazníkům v nové podobě otevřou v průběhu března.

HUMANIC OC Novy Smichov_3Nadcházející kolekci HUMANIC jaro/léto 2017 si tak zákazníci vychutnají v příjemných prostorách plných módní inspirace. Prioritou pro letošní rok je spuštění českého e-shopu HUMANIC, který velmi dobře funguje na německém
a rakouském trhu.

Zrekonstruované prodejny nabídnou zákazníkům vyšší komfort nakupování a moderní prostředí, ve kterém co nejlépe vyniknou aktuální trendy sezóny. „Široký sortiment výrobků jarní a letní kolekce doplní značky, které budou v českých obchodech nově dostupné. Nadále sledujeme aktuální trendy ze světových módních metropolí a přinášíme našim zákazníkům jak módní zboží, tak nadčasovou klasiku. V oblasti fashion značek pro mladé do našeho sortimentu nově zařazujeme značky OMG! a Kate Gray, z mezinárodních značek například Calvin Klein Jeans,“ říká Kateřina Smutná za Marketing & PR HUMANIC CZ.

Svěží značka OMG! nabízí boty pro mladé dámy, které jsou maximálně trendy a zároveň cenově dostupné. Některé modely jsou velmi výrazné a rozhodně je nikdo nepřehlédne. Značka zahrnuje jak obuv sportovního stylu, baleríny a sandály, tak elegantní modely s různě vysokými podpatky.

Značka Kate Gray je inspirována městskou módou a je primárně určena pro mladé ženy, které kladou velký důraz na celkové sladění svého outfitu, dokážou skvěle kombinovat dražší módní kousky s těmi méně nákladnými a volnou inspirací jsou pro ně celebrity i módní bloggerky. Kolekce Kate Gray se orientuje na nápaditý design a nejnovější módní témata, která jsou interpretována tak, aby se dala běžně nosit. Jedná se jak o sportovní a masivnější styly obuvi, tak o jemné a velmi ženské modely.

Další staronovou značkou dámské obuvi je Minozzi, kterou ocení zejména ženy preferující elegantní obuv. Tato oblíbená značka se vrací opět do sortimentu. Nabízí nadčasové modely, u kterých kombinuje klasický design s aktuálními módními vlivy. Pro ženy vyznávající nejnovější luxusní trendy, maximální kvalitu, ženskost a inspiraci High Fashion je určena značka Alisha. Jádrem této kolekce jsou extravagantní a vysoce kvalitní modely obuvi, které ženy doslova přenesou na přehlídková mola.

Milovníky mezinárodních značek obuvi jistě potěší také nově zařazená značka Calvin Klein Jeans nabízející provokativně vyhlížející modely. V nové kolekci jaro/léto se zákazníkům představí zejména plátěné módní tenisky a další obuv sportovního stylu v černobílém designu.

Společnost HUMANIC CZ pokračuje v úspěšném růstu posledních let. I to je jeden z důvodů plánovaného spuštění vlastního e-shopu pro český trh. „V roce 2016 se tržby v tuzemsku oproti roku 2015 navýšily o 2 % z 953 mil. CZK vč. DPH na 971 mil. CZK vč. DPH. Celkové tržby v roce 2016 včetně vývozu do sedmi zemí Evropy činily 1.047 mil. Kč. K úspěšnému navyšování tržeb dochází postupně již od roku 2013,“ dodává Kateřina Smutná.

Všechny pobočky po celé ČR zákazníkům nadále nabízejí praktickou službu Store Pick-up, která umožňuje pohodlně rezervovat zboží na stránkách humanic.net/cz a následně jej vyzvednout na vybrané pobočce.

Společnost HUMANIC v současné době provozuje celkem 26 prodejen napříč celou Českou republikou.

 

Zdroj: Ogilvy Public Relations, s.r.o.

Praha, 9. února 2017