Možnost proniknout do tajů Heureky, znát všechna zákoutí a umět z ní vytěžit maximum – to je vize projektu, který koncem února spouští největší nákupní portál a cenový srovnávač Heureka.cz. Plánovaný projekt certifikace je určen všem agenturám a odborným konzultantům, kteří svým klientům chtějí z Heureky vytěžit maximum.
Cílem tohoto projektu je umožnit odborníkům z řad agenturu nebo odborných konzultantů stát se vyškolenými certifikovanými odborníky na Heureku. „Poznání všech interních nastavení a detailních možností, které Heureka nabízí, umožní těmto certifikovaným odborníkům připravit svým klientům co nejefektivnější využití Heureky,“ říká Tomáš Braverman, ředitel Heureky, a pokračuje: „E-shopy se tak budou moci obracet na námi vyškolené a certifikované konzultanty, kteří jim budou moci poradit s tím, jak Heureku využít opravdu co nejlépe.“
Kromě lepšího pokrytí veškerých dotazů od e-shopů je certifikace Heureky skvělou příležitostí pro samotné odborníky. „Konzultantům se spolu s certifikátem otevřou nové obzory a možnosti, jak oslovit nové klienty. Součástí webu Certifikátu bude přehledný seznam všech certifikovaných konzultantů s místem jejich působiště a dalšími informacemi. Klienti si tak budou moci sami najít odborného partnera pro vyřešení problému,“ doplňuje Tomáš Braverman. Na web s přehledem certifikovaných konzultantů bude při případných specifických dotazech odkazovat i telefonická podpora Heureky. Dalším z cílů projektu je užší navázání spolupráce s jednotlivými konzultanty, jejich účast na testování novinek Heureky a další.
Roadshow už nestačí
„Pro všechny e-shopy chystáme každoročně Heureka Roadshow, v rámci které se mohou dozvědět základy Heureky a její nejlepší využívání. Některým odborníkům, především lidem z agentur nebo konzultantům, však naše roadshow už nestačí a potřebují více informací. Právě ty jim chceme prostřednictvím školení předat,“ doplňuje Tomáš Braverman.
Certifikace odborníků bude probíhat osobním testem z detailních podrobností užívání Heureky. Testu může (ale nemusí) předcházet jednodenní školení, během kterého se proberou všechna zákoutí Heureky, proběhne zkušební test, a kde bude prostor s lektorem a odborníky Heureky detailně probrat konkrétní případy. Celým kurzem bude provázet a provádět školení odbornice na českou e-commerce Petra Mikulášková.
„Petra celým projektem certifikace provází a spoluvytváří jeho obsah,“ říká Tomáš Braverman a doplňuje: „Chtěli jsme zvolit někoho, kdo problematice on-linu dokonale rozumí, ale zároveň bude mít od Heureky trochu odstup.“ Na školení budou přítomni i lidé přímo z Heureky, proto nebude problém se na cokoliv doptat konkrétně jich.
„S inzercí Heureky pracuji každý den, a tak mě nabídka spolupráce na tomto projektu zaujala. Sice to pro mě znamenalo plno věcí odložit stranou na dobu několika měsíců, ale ten výsledek, se kterým budou v rámci školení i testů konfrontování agentury či freelanceři, skutečně stojí za to,“ říká ke školení spoluautorka a lektorka Petra Mikulášková.
Školení Certifikace Heureka budou probíhat dvakrát do roka, vždy týden před samotným testem. Platnost certifikátu trvá 24 měsíců.
Zdroj: Heureka
Praha, 26. února 2016