Globus po pěti letech vstupuje s reklamou do televize. Hlavní vánoční téma kampaně je v tomto oboru zatím nevídané. Je jím unikátní služba Scan&Go, která usnadňuje zákazníkům nákup a je nově dostupná ve všech patnácti hypermarketech Globus. Start kampaně, která pokryje TV, on-line i radia se odehrál v pondělí 24. října.
První a jediní
Globus jako místo pro snadné, rychlé a moderní nakupování. A to díky moderní technologii Scan&Go, kterou jsou od této chvíle vybaveny všechny hypermarkety. Globus tak jako jediný obchodní řetězec nabízí všem svým zákazníkům možnost nakupovat moderně a snadno. To je hlavní linie celé předvánoční kampaně, která se promítne do televizních reklam i digitálů.
„Rozhodnutí pro téma předvánoční kampaně bylo pro nás jasné. Scan&Go jsme pro zákazníky v praxi vyvíjeli k dokonalosti tři roky. Nyní jde o unikum technologické, zákaznické a časové. Jsme první, kdo v České republice pro zákazníky uvedl podobné řešení, které je nejen baví, ale skutečně jim nákup usnadní, což je právě před Vánoci zajímavé a velmi vítané řešení. Navazujeme tak na dlouhodobou komunikaci toho, co pro zákazníky děláme, totiž že Globus nabízí přidanou hodnotu, která jinde není,“ řekl Petr Ptáček, ředitel marketingu Globus.
Když dva dělají totéž, není to totéž
Televizní spot je nastaven příběhově a lidsky, aby ho diváci vnímali pozitivně od prvního zhlédnutí. Jde o rodinný koncept, ve kterém se tatínek s malým synem vydají na předvánoční nákup. Nakupování se Scan&Go každý z nich vnímá zpočátku jinak. Otec, jako dospělý muž ví, že jde o praktickou a velmi jednoduchou pomůcku, která mu pomůže dosáhnout cíle, tedy plánovaného nákupu snadno a rychle. Chlapec, který má ve spotu hlavní roli, dodává ději dětský pohled na celou, pro dospělého užitečnou věc – vnímá nakupování se Scan&Go jako dobrodružnou hru a zábavu. V obou postavách jsou obsaženy hlavní myšlenky, které chce Globus zábavnou formou spotřebiteli předat a automaticky vytvořit spojení: V každém Globusu je pro zákazníky Scan&Go, které je jednoduché, zrychlí a ulehčí nákup, a současně je i zábavou.
TV, rádio i on-line
Spot vznikl ve spolupráci s kreativní agenturou Klan s.r.o., která je součástí komunikační skupiny Publicis One. Spoty v délce 30“ a 20“ budou vysílány na televizních stanicích TV Nova, Nova Cinema, Smíchov a Telka. V on-linech pak vedle těchto stopáží budou k vidění i varianty zkrácené na 10“. Dalšími nosiči budou rádia, sociální média, a masivně budou využity i komunikační kanály v samotných hypermarketech Globus. Finanční náklady na kampaň Globus neuvádí.
Zdroj: Globus
Praha, 25. října 2016