Obchodní a zábavní centrum Forum Liberec, které vlastní investiční skupina NEPI Rockcastle, prochází od března kompletní modernizací, jejíž součástí je příchod nových významných nájemců. Aktuálně do centra přibyli hlavně zástupci sektoru F&B, kteří tak svými koncepty doplnili zcela nový foodcourt.
Jedná se především o kavárenský řetězec Starbucks, jehož zdejší provozovna je první v severočeském regionu. Občerstvení zde nově nabízí i Burger King, Pizza Hut, dále koncept české kuchyně Bufet.cz a dva zástupci čínské a mexické kuchyně, Mei Wi a Cancun.
Jan Kotrbáček, partner a vedoucí týmu pronájmu maloobchodních prostor pro střední a východní Evropu, Cushman & Wakefield: „V OC Forum Liberec se potvrzuje, že dnes více než dříve musejí nákupní centra reagovat na měnící se požadavky a chování zákazníků přizpůsobením nabídky služeb. Lidé dnes v nákupních centrech zdaleka nechtějí jen nakupovat. Je potřeba jim nabídnout dostatek volnočasových a gastronomických konceptů a kvalitní prostředí.“
Další nově příchozí značkou v OC Forum Liberec je Terranova, více obchodů s módou má přibýt během nadcházející zimy a jara. Některé oblíbené obchody, jako je třeba knihkupectví Luxor, obchod s módou Kara, DM drogerie, Profimed nebo prodejce hraček Dráčik, v centru zůstávají, nicméně mění umístění své provozovny či ji modernizují.
Veškeré změny ve skladbě nájemců jsou součástí celkové modernizace zahájené letos na jaře, která bude trvat do poloviny roku 2020. Návštěvníci centra se dále mohou těšit třeba na nový design interiérů (revitalizaci nákupních pasáží a vstupů do obchodů) nebo lepší propojení pater pomocí eskalátorů a travelátorů. Cílem těchto změn je optimalizace fungování nákupního centra a zkvalitnění služeb pro zákazníky.
Jan Kotrbáček, partner a vedoucí týmu pronájmu maloobchodních prostor pro střední a východní Evropu, Cushman & Wakefield: „Kompletní modernizace OC Forum Liberec je v souladu s trendem a potřebou, podle níž většina projektů po maximálně deseti letech existence prošla nějakou formou modernizace nebo redevelopmentu. V České republice z celkových 101 nákupních center takovou změnu realizovalo již více než 20, dalších 14 jí právě prochází nebo ji v dohledné době plánuje.“
Zdroj: Cushman & Wakefield
Praha, 3. prosince 2019