Cyrilovy brambůrky otevírají nový e-shop

Rodinná firma Krajči plus, jeden z největších tuzemských výrobců tradičních brambůrků a slaných snacků, otevřela v lednu 2022 nový e-shop a síť více než 120 výdejních míst. Nabízí lidem možnost objednat si především známé Cyrilovy brambůrky ve velkoobchodním balení. Zboží budou vydávat její partneři, tedy restaurace, kavárny a různé typy lokálních prodejen.

„Zkoušíme naši distribuci doplnit o nový obchodní model. Cyrilovy brambůrky se prodávají ve stovkách míst po celé zemi. Lidé si je dávají v restauracích a kavárnách jako chuťovku, kupují je impulzivně třeba u svého řezníka. Teď jim nabízíme možnost objednat si v e-shopu celý karton a doma „za rohem“ si jej vyzvednout. Partnerům zároveň přinášíme rozšíření jejich byznysu – provizemi za výdej zboží i tím, že jim přivedeme do provozovny více lidí,“ komentuje Alžběta Kubišová, marketingová manažerka společnosti Krajči.

Společnost očekává, že karton Cyrilových brambůrků si lidé budou objednávat například pro různé soukromé oslavy, v době svátků jako Vánoce či Velikonoce, na obecní či spolkové akce. Standardně se do kartonu vejde 20 balení brambůrků. K dispozici jsou i varianty s 11 maxi baleními, nebo s dalšími produkty, jako jsou pekařské tyčinky, cibulové kroužky a další slané snacky nebo oříšky. V tuto chvíli je k dispozici zhruba 125 výdejních míst.

Společnost Krajči je s obratem 200 milionů korun předním výrobcem tradičních moravských brambůrků. V posledních měsících výrazně expanduje. Její produkty začal prodávat například řetězec Kaufland. Podle zakladatele a majitele společnosti Tomáše Krajči tento růst potvrzuje zájem lidí o autentické, řemeslně vyráběné potraviny, které v sobě nesou lokální tradici. Tradiční brambůrky se vyrábějí bez konzervantů, bez blanšírování a pouze z vybraných odrůd brambor. „Mají proto plnou chuť a lidé to poznají,“ říká Tomáš Krajči.

 

Zdroj: AC&C Public Relations, s.r.o.

Praha, 24. ledna 2022