Alza – Vánoční kampaň a nová marketingová ředitelka

Alza.cz spouští předvánoční kampaň nazvanou Alzákův vánoční obchoďák. Milou a hravou formou v ní komunikuje výhody online nakupování a šíři portfolia se zaměřením na hračky. Spolu s nasazením kampaně se také představuje nová marketingová ředitelka společnosti. Tou se stává Klára Blažková, která ve firmě doposud zastávala post ředitelky marketingové strategie.

Zahájením své klíčové reklamní kampaně vstupuje lídr české e-commerce oficiálně do nejvytíženější části roku – do předvánoční sezóny. Zaměří se v ní především na komunikaci hlavních výhod online nakupování, jako je široký výběr zboží, nákupy bez stresu a z pohodlí domova, rychlé doručení do sítě AlzaBoxů, a to vše za výhodné ceny. Hlavním průvodcem bude jako každý rok „tvář“ Alzy, mimozemšťan Alzák, který si tentokrát na pomoc přizve oblíbené dětské hračky v čele s plyšovým medvídkem.

„Letošní kampaň je v mnoha ohledech jiná, než jsou lidé zvyklí. Diváky zavede do vánočně laděného pokojíčku, kde si hlavní hrdina hraje na obchoďák, tak jako jsme to dělávali i my v dětství. Ve spotech si s nadsázkou a humorem bereme na mušku nejčastější nákupní zvyklosti a stereotypy a vedeme lidi k zamyšlení, jestli to v dnešní době nejde dělat i jinak,“ popisuje klíčové sdělení nová ředitelka marketingu Alza.cz Klára Blažková.

 

Zdroj: Alza.cz a.s.

Praha, 6. října 2022