Společnost Alensa rozšiřuje své portfolio optik o novou vlajkovou prodejnu v Praze 4. Jedná se o největší showroom brýlí ve střední Evropě s nabídkou více než 5 tisíc kusů brýlí. Přední evropský online prodejce kontaktních čoček a brýlových obrouček tak reaguje na vysokou poptávku a přináší kompletní koncept optických služeb v atraktivní lokalitě, snadno dostupné zákazníkům. Tímto krokem Alensa naplňuje svou expanzní strategii pro rok 2025 s cílem otevření deseti nových kamenných prodejen ve čtyřech různých zemích.
Po březnovém zkušebním provozu otevřela Alensa počátkem dubna svou novou prodejnu na adrese Budějovická 1550/15a v Praze. Pobočka nabízí více jak 5 tisíc brýlových obrub. “Tato rozsáhlá nabídka dělá z nové prodejny Alensa největší oční optiku ve střední Evropě. Zákazníci si zde mohou vybírat zboží na celkové ploše o rozloze 270 m2. Nový showroom reflektuje velkou vytíženost další pražské pobočky Alensa v Lazarské ulici, která je dle našich interních čísel třetí nejvytíženější optikou ze všech optik v ČR. Zároveň naplňuje cíl společnosti otevřít největší prodejnu lokalizovanou ve střední Evropě na domovském trhu,” vysvětluje Radek Hejl, zakladatel a spolumajitel e-shopu a optik Alensa. Online prodejce kontaktních čoček a brýlí tak postupuje ve své expanzní strategii pro rok 2025, ve které si vytyčil cíl otevřít 10 nových kamenných prodejen, a to nejen v České republice, ale i na Slovensku, Maďarsku a v květnu plánuje expandovat do Polska. Alensa má v současné době své e-shopy celkem v 31 zemích, z čehož fyzickou přítomnost prostřednictvím optik má v Česku, na Slovensku, Maďarsku, Rumunsku, Slovinsku, Chorvatsku a Itálii.
Nová prodejna se nachází v pronajatých prostorách společnosti Velska v bezprostřední blízkosti stanice metra Budějovická, jedné z nejfrekventovanějších zastávek v Praze. Je umístěna přímo vedle obchodního centra DBK, čímž poskytuje maximální komfort a dostupnost svým zákazníkům.
„Pobočka na pražské Budějovické je pro nás strategickým místem. Umístění v blízkosti významného dopravního uzlu nám umožňuje oslovit maximální počet potenciálních klientů a nabídnout jim ty nejmodernější služby, včetně měření zraku, které nabízíme zdarma bez podmínky nákupu produktů,“ říká Petr Langer, manažer externí komunikace ve společnosti Alensa.
Prodejna si získává konkurenční výhodu především díky jejímu špičkovému technologickému vybavení nejmodernějšími zařízeními například od značky ZEISS. Ty umožňují především rychlé a přesné měření zraku. Nabízí také možnost 3D centraci brýlí. Jedná se o unikátní přístroj pro dokonale přesné zaměření brýlí pro výrobu brýlových čoček.
Zdroj: Vanilla PR
Praha, 15. dubna 2025