Jiří Mareček (37) se od října stal novým ředitelem komunikace a public affairs obchodního řetězce Albert, kam přišel po tříletém působení ve společnosti Tesco Stores ČR. Ve své nové roli bude odpovědný za řízení reputace a korporátní značky ve vztahu ke klíčovým partnerům ze státní i soukromé sféry, k novinářům a také za interní komunikaci.
Před příchodem do obchodního řetězce Albert vedl Jiří Mareček oddělení Corporate Affairs ve společnosti Tesco. Dříve působil u předního výrobce a distributora piva v Česku, ve společnosti Plzeňský Prazdroj, na pozici mluvčího a manažera externí komunikace. Kariéru v korporátní komunikaci začal Mareček ve společnosti Philips Morris ČR a.s., kde působil rovněž téměř pět let v oddělení vnějších vztahů.
Jiří Mareček vystudoval Fakultu sociálních věd Univerzity Karlovy, obor žurnalistika a mediální studia. Při studiu působil jako novinář v on-line magazínu idnes.cz nebo v týdeníku The Prague Post. Ve volném čase se věnuje rodině. Má rád dobré pivo, kvalitní lokální i světovou gastronomii a sport, zejména fotbal, tenis a běh.
Zdroj: AHOLD Czech Republic, a.s.
Praha, 8. října 2015