Seminář Vybavení prodejny: Moderní technologie v dnešní době umožňují vyhodnocovat zákaznické chování nejen v e-shopu, ale i v kamenných prodejnách

Rozvoj počítačového vidění nám dovoluje nasazení videokamer a speciálních analýz k získání potřebných informací o zákaznících a jejich chování. Díky tomu je potom snadné optimalizovat provoz prodejen a tím zvýšit spokojenost zákazníků a zefektivnit provoz prodejen. Více podrobností sdělí na semináři Martin Jahoda, Business Development Manager projektu Mobotix, Konica Minolta Business Solutions Czech.

Letošní, již 4. ročník semináře Vybavení prodejny, si vzal jako jedno z témat technologie. Na co se tedy můžete na semináři těšit? O možnostech a výhodách elektronických etiket bude mluvit Robert Klíma, key account manager ve společnosti Novum Global. Tomáš Zahradník, ředitel obchodů Tchibo, přinese k elektronickým etiketám konkrétní zkušenosti společnosti Tchibo. Jan Čulík, projektový manažer M2C Space, se bude zabývat snížením interní a externí kriminality, poskytováním informací o obsazenosti pokladen, kontrolou pokladních transakcí apod. Jana Coufalová ze společnosti Testo přiblíží, jak technologie hlídají chladicí řetězec v potravinářských prodejnách. Nebude chybět ani téma obchod z pohledu cirkulární ekonomiky, na které se zaměří Vojtěch Vosecký, Chief Business Officer, Institut cirkulární ekonomiky. Na právní hledisko a nové trendy ve sledování zaměstnanců upozorní Marek Poloni, advokát kanceláře Noerr. Výčet témat, o kterých se bude na semináři hovořit, tím však nekončí.

Více se dozvíte 13.11. na seminář Vybavení prodejny – aneb technologie jako konkurenční výhoda i nutná podmínka. Neváhejte a přijďte. Stačí se přihlásit na https://retailnews.cz/vybaveni-prodejny-112019/

 

Praha, 20. října 2019