Ahold Delhaize pokračuje v představování technologických inovací. Společnost, která v Česku provozuje obchody Albert, začala v Nizozemsku testovat aplikaci „Find my product“. Novinka ukazuje zákazníkům nejrychlejší cestu k vybranému produktu. Nizozemský supermarket Albert Heijn v Hoofddorpu zahájil její čtvrtletní testovací provoz v srpnu.
Technologická novinka „Find my product“ přináší zákazníkům další dávku pohodlí, a ještě více jim usnadňuje nakupování a výběr produktů.
„Snažíme se našim zákazníkům ulehčovat a zpříjemňovat nakupování a nové technologie nám k tomu dávají řadu příležitostí,“ říká Steven de Kroes z oddělení vývoje obchodů Albert Heijn a doplňuje: „Asi se všichni shodneme, že nás nebaví hledat položky z nákupního seznamu. Díky aplikaci „Find my product“ se hledání stává minulostí a zákazníci v našich obchodech už vždy snadno a rychle najdou cestu ke každému produktu. V aplikaci stačí jen zadat název a na displeji smartphonu se objeví nejkratší cesta k hledanému cíli. Pak už pouze sledujete šipku v digitální mapě, stejně jako při jízdě autem.“
Aplikace funguje jako indoorová navigace. Zákazník do ní zadá název produktu a jeho chytrý telefon ho díky propojení telefonu s unikátními kódy zboží, nasměruje okamžitě přímo k hledanému cíli. Svou cestu k požadovanému produktu navíc zákazník může sledovat prostřednictvím přehledné digitální mapy, která je součástí aplikace.
Po třech měsících nizozemský Albert Heijn vyhodnotí testovací provoz a rozhodne o dalším rozšíření nové technologie.
Snadné hledání i placení
Na začátku roku začala společnost Ahold Delhaize v Nizozemsku testovat další z řady technologických inovací, nový systém nakupování „Tap to go“. Novinka umožňuje zákazníkům rychle a pohodlně nakoupit i zaplatit, aniž by museli projít pokladnou.
Zdroj: AHOLD Czech Republic, a.s.
Praha, 13. září 2018