U příležitosti desátého výročí působení v České republice otevírá společnost Möbelix rekonstruované obchodní prostory na Kolbenově ulici v Praze – Vysočanech a představuje zcela nový koncept svých prodejen.
Původně diskontní nábytkářský řetězec sází na designovou prezentaci vystaveného zboží, inspirativně zařízená oddělení a rozšíření sortimentu i služeb. Výše investice do remodelingu prodejny byla 200 mil. korun. Od 22. srpna tak mohou zákazníci nakupovat na 6 000 m2 ve zcela novém prostředí.
Rekonstrukcí úplně první prodejny, která byla otevřena před deseti lety v pražských Vysočanech, završuje společnost Möbelix postupný proces změny celkového konceptu všech svých prodejen. Ten byl zahájen před dvěma lety. „Vývoj trendů v nábytkářském sektoru za posledních deset let, stejně jako zpětná vazba od zákazníků nám pomohly vytvořit nový koncept, který spíše než na cenu klade důraz na design. Z pouhého diskontního prodejce nábytku jsme se tak postupně stali specialistou na bydlení,“ říká Ing. Jiří Šulc, generální ředitel Möbelix pro Českou a Slovenskou republiku.
Hlavní změnou oproti dřívějšímu modelu je vzhled prodejny a uspořádání nábytku, doplňků a dekorací do zařízených pokojů, kterými mohou zákazníci přímo procházet. Tímto způsobem se mohou přímo inspirovat a snadněji si představit, jak bude jejich nové vybavení vypadat v interiéru a s jakými doplňky je lze sladit.
Změna sortimentu i služeb
Kromě prodejní plochy prošel změnou také sortiment společnosti Möbelix a to především v oddělení bytových doplňků a dekorací. „Nejmarkantnějším rozdílem oproti dřívějšku jsou pravidelně obměňovaná témata, která se prolínají celým sortimentem. Jejich prostřednictvím si zákazník sladí svůj domov do detailu,“ doplňuje Ing. Jiří Šulc. Aktuálně startují témata severský Nordic Living, jemný Lace Love a orientální Moroccan Mystery.
Znovuotevřená prodejna nabízí svým zákazníkům možnost bezplatného zapůjčení dodávky na převoz zakoupeného zboží, plánování sedaček prostřednictvím 3D konfigurátoru na prodejně nebo 3D plánování kuchyní možné přímo doma u zákazníka. Služba Click & Collect umožňuje online rezervaci bytových doplňků k vyzvednutí na prodejně do 48 hodin, Click & Reserve poskytuje stejnou službu v případě nábytku.
Oceňovanou službou je věrnostní program, v rámci něhož poskytuje Möbelix jako jediný na trhu svým zákazníkům roční bonus za nákup ve formě platebních poukázek v hodnotě až 1500 Kč.
Začátky v ČR a další rozvoj
Möbelix vstoupil na český trh v roce 2008 a původně se profiloval jako diskontní nábytkářský řetězec nabízející především nízké ceny svých produktů. Postupně ale od této prodejní filozofie ustupoval a v roce 2016 zahájila společnost postupný remodeling stávajících i nových prodejen, kterých je v České republice celkem dvanáct. Společnost Möbelix, která je součástí rakouské skupiny XXXLutz KG, plánuje i nadále rozšiřovat své aktivity na českém trhu. V roce 2019 otevře v České republice tři nové pobočky.
Zdroj: Möbelix
Praha, 23. srpna 2018