Značka Bohemia, která společně s brandy POM-BÄR, Canto a Chio tvoří portfolio mezinárodní sítě Intersnack v České republice, zahajuje novou komunikační kampaň. Jejím hlavním cílem je upozornit na český původ produktů a kvalitu jejich výroby. Součástí bude nejen reklamní spot s Jiřím Mádlem, ale i označení produktů symbolem Česká potravina, který začne postupně přibývat na baleních značky. Spotřebitelé rovněž osloví inovativní novinkou Bohemia Kotlíkové.
Tradice, láska k České republice a vysoká kvalita výroby představují primární atributy značky Bohemia společnosti Intersnack. Upozorňuje na ně i v právě startující komunikační kampani s názvem „Bohemia, to si zamiluješ“. Její jádro tvoří televizní reklama s Jiřím Mádlem a slovenskou herečkou Kristinou Svarinskou odehrávající se na tradičním českém venkově.
„Cílem kampaně “To si zamiluješ” bylo vyjádřit základní hodnoty značky Bohemia a ukázat její spojení s českou kulturou. Zamilovaného Jirku Mádla jsme posadili na červený traktor a nechali ho vysvětlit Kristíně, co má na Česku rád – pospolitost, legraci, krásnou krajinu, poctivé brambory a samozřejmě lásku,“ popisuje obsah TV spotu Marketing Manager CZ/SK společnosti Intersnack Ondřej Široký a doplňuje, „na tuto první vlnu komunikace zaměřenou výhradně na českost a tradici výroby navážeme dalším TV spotem k představení inovativní novinky Bohemia Kotlíkové.“ Autorem kreativního konceptu je agentura AdHackers a o produkci spotu se postarala společnost Toaster Pictures. Režie se ujal Karel Janák.
Postupně naleznout spotřebitelé na brambůrcích značky Bohemia symbol vlajky s nápisem Česká potravina. Označení mohou využívat pouze potraviny a produkty, které byly v České republice nejen vyrobeny, ale zároveň pochází z místních zdrojů.
Novinka Bohemia Kotlíkové
Kromě podpory českosti a tradice vsází značka Bohemia také inovaci a spotřebitelé budou moci ochutnat exkluzivní novinku Bohemia Kotlíkové. „Hlavní odlišností Kotlíkových od ostatních produktových řad je jejich pozvolná příprava, které je až čtyři krát delší než u normálních brambůrků a široké plátky krájené i se slupkou. Celá rada Bohemia Kotlíkové zahrnuje tři nové chuťové varianty brambůrků a dvě příchutě dvakrát obalovaných arašídů,“ představuje inovativní produkt Ondřej Široký ze společnosti Intersnack.
Kromě druhé vlny televizního spotu s hercem Jiřím Mádlem budou spotřebitelé o novince informováni prostřednictvím PR komunikace, kterou pro Intersnack zajišťuje PR Plus, a na sociálních sítích. V neposlední řadě plánuje společnost Intersnack masivní podporu v místě prodeje pomocí ochutnávek a na přelomu května a června 2017 také rozdá téměř 1 000 000 vzorkových balení. Spotřebitel jednoduše musí ochutnat, aby pochopil hlavní odlišnosti těchto brambůrek.