Komerční článek

Co zákazníci chtějí, ukáže Wanzl na veletrhu EuroShop 2020

Technologické i společenské změny jsou v obchodě jasně patrné. Megatrendy jako digitalizace, urbanizace a individualizace ovlivňují chování zákazníků, kteří se podle své aktuální potřeby přesouvají mezi prodejními kanály.

Wanzl vidí řešení v „Customer Centricity“, tedy mít zákazníky, jejich potřeby a nákupní cesty v centru zájmu. Na veletrhu  EuroShop 2020 k tomu představí celé město s inovativními nákupními světy a průkopnickými technologiemi. Na co se návštěvníci můžou těšit?

1. Wanzl Urban Store

Stále více lidí se stěhuje do aglomerací, kde pro velká nákupní centra není místo. Urban stores mohou zajistit zásobování obyvatel zbožím denní potřeby – od ovoce přes pečivo až po lehčí občerstvení. A ještě více: mohou téměř nahradit ledničku a kuchyň. Nakupování se stane chytrým a bezhotovostním se smartphonem, který se chová jako digitální zákaznická karta.

2. Wanzl Hard Discount

Přehledně, levně a rychle – výhody diskontů budou s novými technologiemi posilovat. Chytré telefony a skenovací nákupní vozíky jsou základem tohoto konceptu. Chytrý nákupní vozík lze odemknout  pomocí aplikace a spárovat s osobním mobilním telefonem. Každé zboží může kupující naskenovat přímo ve vozíku a následně se mu automaticky zobrazí na displeji smartphonu, včetně ceny za jednotku a celkové částky.  K zaplacení stačí zákazníkovi potvrdit zobrazený nákup.

3. Wanzl 24/7 Self-Service

Tento formát se uplatní např. na letištích a železničních stanicích, nebo pro drogistickou síť či železářství.  Prodejna je přes systém dvojtého skenování přístupna kupujícím 24 hodin denně. Zákazník si po své identifikaci vybere zboží, naskenuje v  samoskenovacím tunelu na pokladně a zvolí preferovaný způsob platby – EC, kreditní kartou, Paypal, mobilní platbou nebo samozřejmě na fakturu.

4. Wanzl Container Mobile Store

Flexibilní, prostorově úsporné a zároveň plnohodnotné nákupní světy představují tzv. mobilní kontejnerové prodejny. Ve velmi krátkém čase mohou být tyto malé obchody navrženy, vyrobeny, smontovány a uvedeny do provozu. Geniální alternativa pro zásobování venkovských oblastí, nebo jako řešení rychlého nákupu na vysoce frekventovaných místech, jako jsou univerzity nebo firemní prostory.

5. Wanzl Entertainment mall

Opakem „co možná nejrychleji a nejlevněji“ je nakupování spojené s prožitkem, kdy jde o společenskou událost a způsob trávení volného času. Wanzl se postará o optický wow-efekt pomocí vzácných materiálů, uměleckých aranžmá a exkluzivně navržených prezentací produktů. V takovém příjemném prostředí se konají akce a workshopy, které zvyšují atraktivitu daného místa a zároveň i loajalitu zákazníků. Lidé vytváří komunitu jako třetí místo vedle práce a domova.

6. Wanzl Dark Store

Základem studie Dark Store je sklad vybavený nejnovějšími Wanzl prostředky pro příjem, vychystávání a výdej zboží. Online objednávky jsou skladovány v lokálně umístěných výdejních centrech, kde si je zákazníci vyzvednou kdykoliv díky zaslanému QR- kódu. Nebo si zájemce vybere zboží přes přístupný terminál, objedná a v případě dostupnosti i okamžitě odnáší.

Wanzl se jako lídr v oblasti inovací připravuje na další velký krok ve vývoji maloobchodu. A pod heslem, „CO ZÁKAZNÍCI CHTĚJÍ“ představí na EuroShopu nové formáty prodejen, které v sobě kombinují nejen nejnovější technologie, ale expertní znalosti a zkušenosti pro návrh a realizaci výjimečných prodejen.

Wanzl Vás čeká na EuroShopu  – v jeho městě budoucích nákupních světů!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.