vybaveni-prodejny-112021

VYBAVENÍ PRODEJNY

Vymazlete svou prodejnu k dokonalosti a nezapomeňte na technologie

 

Vstoupila již vaše prodejna do 21. století? Které technologie a vychytávky pomohou přitáhnout zákazníky a uspět v tvrdé konkurenci českého retailu? Dokážete jim spolu s dodavateli nabídnout bezchybný zážitek z nákupu? Chcete vědět víc? Stačí se přihlásit na 5. ročník semináře VYBAVENÍ PRODEJNY letos s podtitulem Vymazlete svou prodejnu k dokonalosti a nezapomeňte na technologie!

 

Termín konání: 11.11. 2021 v čase 9:00 – 16:00
Místo konání: Sál Euforie, GRANDIOR PRAGUE HOTEL, Na Poříčí 42, Praha 1
Organizátor: časopis Retail News a Press21 s.r.o.
Odborný garant: Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR

 

Program

8:30-9:00  Registrace

9:00          Zahájení

 VYŠŠÍ EFEKTIVITA JAKO KONKURENČNÍ VÝHODA

9:05    Ceny energií lámou rekordy. Stát řeší vždy obyvatele, ale na podnikatele nemyslí.

Co mohou firmy očekávat v roce 2022-2023 a jak by měly ve své energetické strategii postupovat, aby se, pokud možno, vyhnuly nemilým překvapením.

Vladimír Štěpán, jednatel ENAS Group

9:25   Integrované energetické řešení chlazení, vytápění a klimatizace moderní provozní jednotky

Představení pilotního projektu společnosti Viessmann a řetězce Penny Market.

Karel Fořt, regionální ředitel, Viessmann Refrigeration Solutions, Central Eastern Europe + Karel Procházka, vedoucí přestaveb a realizací, Penny Market

9:50   Efektivní komunikace nejen pro vaše prodejny

Ať už váš tým čelí v rámci svého pracovního dne jakékoliv situaci, díky efektivní a diskrétní komunikaci prostřednictvím náhlavních souprav Vocovo od společnosti Joyce vše rychle a snadno vyřeší. Nasazení tohoto řešení Vám přinese mnoho benefitů, jako např.  snížení front u pokladen, zvýšení efektivity práce, optimalizace využití personálu a snížení nákladů, zvýšení rychlosti odbavení zákazník a v neposlední řadě i snížení počtu krádeží.

Tomáš Lachman, Account Manager, Joyce ČR

10:15  Investice do modernizace prodejen v ČR covid nezastavil

Ekonomický význam sektoru obchodu a služeb roste. Udržuje růst mezd, nabírá nové zaměstnance a investuje do modernizace prodejen a výstavby nových. Ročně se jedná o částku více než 15 mld. korun.

Pavel Mikoška, viceprezident SOCR ČR, Albert ČR 

 

10:45-11:15 přestávka na kávu

 

POHODLNĚ A BEZPEČNĚ PRO ZÁKAZNÍKA I OBCHODNÍKA

11:15   Pomocníci moderního retailisty: RFID a analytika

Ochrana zboží, ale i další využití RFID např. pro inventarizace. Analytika na kamerových systémech (např. tzv. shelf sweep – když v jednom okamžiku zmizí z regálu větší množství zboží, systém upozorní obsluhu).

Kateřina Klosová, Retail Sales Manager, Eastern Europe, Sensormatic

11:40  Význam chytrých kamer pro retail

Využití kamer k analýze vytíženosti prodejen a k optimalizaci prostoru. Možnosti a výhody kontroly prodeje na základě získaných metadat.

Jaroslav Novoveský, Business Development Manager pro partnerský prodej Mobotix v ČR a SR, Konica Minolta Slovakia

12:05  COOP nově: e-shop, chladicí výdejní boxy i kavárny

Rok 2020-2021 urychlil plánované aktivity COOPu nejen v oblasti digitalizace. Byl spuštěn e-shop, instalují se výdejní boxy, u některých prodejen najdou zákazníci kavárnu.

Lukáš Němčík, Head of Marketing & Development, Svaz českých a moravských spotřebních družstev, Skupina COOP, COOP Mobil

12:30  Využití technologií v retailu zejména aplikací a umělé inteligence ve vztahu k zákazníkovi z pohledu současné a budoucí legislativy

Trendy využívané v aplikacích a jejich budoucí vývoj. Legislativní pohled na uvedenou problematiku (ochrana soukromí, GDPR etc.). Legislativní pohled na umělou inteligenci (současná úprava, GDPR, ochrana soukromí, biometrika, informovaný souhlas etc.)

David Hron – advokátní koncipient, advokátní kancelář Noerr

 

13:00-14:00 přestávka na oběd

 

VÝZNAM ZÁKAZNICKÉHO ZÁŽITKU POROSTE

14:00   Moderní technologie pomohou vylepšit zákaznický zážitek i dostupnost zboží na regále – online video vstup do prodejny budoucnosti v budově Microsoftu v Praze / diskuze 

Nikola Pleska produktový manažer, Microsoft 

15:00  Dostupnost zboží na regále – jak reaguje zákazník, když na regále nenajde, co hledá?

Tomáš Martoch, Senior manažer, Česko-slovenská iniciativa ECR  

 

15:30-16:00 Závěrečná diskuze – Networking