Kaufland uvádí na český trh novinky hotových 100% rostlinných jídel značky Lunter. Reaguje tak na trend zdravé výživy a snižování spotřeby živočišných produktů, a rozšiřuje již tak širokou nabídku veggie produktů. Řada hotových jídel zahrnuje rostlinnou Praženici s cibulkou nebo Boloňskou omáčku.
„Chceme být atraktivní i pro zákazníky, kteří mají v oblibě rostlinné produkty. Kromě naší značky K-take it veggie zvyšujeme nabídku brandových produktů, jako jsou hotovky od Luntera,“ vysvětluje Renata Maierl, tisková mluvčí Kauflandu.
Rodinná slovenská firma Lunter byla založena s hlavní myšlenkou – přispět ke změnám stravovacích návyků s ohledem na lidské zdraví a kvalitu vyráběných potravin. Založil ji Ján Lunter v roce 1991 v Bánské Bystrici, kdy začal s výrobou tofu, a jeho synové rodinnou firmu dále rozvíjejí. Nyní je Lunter druhým největším výrobcem tofu v Evropě, zpracovává výhradně sójové boby pěstované v Evropě podle nejvyšších ekologických standardů a bez použití GMO. Ze sóji, tofu a výhradně čerstvých rostlinných surovin pak vyrábí mnoho produktů, např. pomazánek, hotových jídel atp. Vše je 100% rostlinné, nutričně bohaté a bez konzervačních látek.
Kaufland nabízí širokou nabídku veganských a vegetariánských produktů. Vlastní značku veganských a vegetariánských produktů K-take it veggie uvedl na trh již v roce 2016. Zahrnuje sójová, mandlová nebo rýžová mléka, jogurty, pomazánky i uzeniny a nabídka se neustále rozšiřuje. Většina produktů je v bio kvalitě, a navíc za skvělé ceny. Kvalitu potvrzuje i vítězství Veggiegurtu K-take it veggie v testování únorového vydání časopisu dTest. Kaufland ale prodává mnoho dalších oblíbených značek pro vegetariány a vegany jako Alpro, Garden Gourmet nebo vyhlášené bezmasé burgery od Beyond Meat.