vybaveni-prodejny-2024

VYBAVENÍ PRODEJNY

Efektivita pro obchodníka, pohodlí pro zákazníka, bezpečnost pro všechny


Co si přeje zákazník? Nakoupit v příjemném prostředí, za rozumné ceny. Neztrácet čas hledáním výrobků a mít jistotu pohodlného a bezpečného nákupu. Pro obchodníka jsou moderní technologie cestou, jak přání zákazníka co nejlépe splnit a zároveň zvýšit efektivitu prodejny. Zajímá vás, jaké mají obchodníci konkrétní zkušenosti s jednotlivými technologiemi a které jim přináší největší efekt? Odpovědi přinese 8. ročník semináře VYBAVENÍ PRODEJNY letos s podtitulem Efektivita pro obchodníka, pohodlí pro zákazníka, bezpečnost pro všechny.


Termín konání: 12.11.2024 v čase 9:00 – 16:00
Místo konání: Magenta Experience Center, Na Pankráci 86, 140 00 Praha 4
Organizátor: časopis Retail News a Press21 s.r.o.
Odborný garant: Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR
Cílová skupina: obchodníci a dodavatelé, profesionálové, kteří mají na starosti vybavení prodejen a jejich zásobování


Ukázka z programu

8:30-9:00       Registrace

9:00                Zahájení

 

EFEKTIVITA PRO OBCHODNÍKA

  • Investice zvyšují konkurenceschopnostSvaz obchodu a cestovního ruchu ČR

Investice do modernizace prodejen, moderních technologií a v neposlední řadě do zaměstnanců. To jsou tři oblasti, do kterých investují  obchodníci ročně stovky milionů korun. Kam se zaměří investice v nadcházejících letech? Dokáže český retail držet krok se světem?

  • Využití IT technologií a AI pro automatizaci prodejenRadek Nachtmann, jednatel a ředitel společnosti P.V.A. systems

Co je třeba řídit a hlídat na 24/7 prodejnách? AI pro rozpoznávání zboží i zabezpečení prodejny. Řešení pro prodej rizikového zboží – alkohol, cigarety. Dohledové moduly. Automatizace cenotvorby, objednávek a komunikace se zákazníkem jsou témata, o kterých bude hovořit  Radek Nachtmann, jednatel a ředitel společnosti P.V.A. systems, která se již přes 20 let zabývá vývojem a implementací obchodního softwaru pro řízení obchodních sítí.

  • Aktuální výzvy návrhu potravinářského chlazení – Marián Bacmaňák, vedoucí obchodního úseku, Carrier chladicí technika CZ

Náklady na chlazení patří k významným položkám rozpočtu prodejen potravin. Jak je lze efektivně snížit? Jak je to s návratností investice? Jak funguje servis na dálku? Odpovědi na tyto i další otázky se dovzíte v prezentaci.

 

POHODLÍ PRO ZÁKAZNÍKA

  • Digitalizace nákupu v kamenné prodejně: priorita obchodníka i nakupujícíchZdeněk Skála, jednatel výzkumné a analytické agentury Skála a Šulc

Digitalizace nákupu je i v potravinách jeden z nejsilnějších trendů posledních let a nezměnily to ani nedávné ekonomické turbulence. Jasným indikátorem je například trvalý růst e-shopů s potravinami, ale do digitální cesty k nákupu je dnes už plně ponořený i kamenný retail. Otázkou je, jaká stránka technologií poskytuje největší potenciál k získání přízně nakupujících. Na příkladech aktuálních dat zkusíme ukázat, že klasický retail by měl skrze digitální nástroje nabídnout svým zákazníkům ještě větší „dostupnost“ a „bezbariérovost“.

  • Zkušenosti obchodníka: Rebranding a změna image supermarketů Terno a Trefa – Pavel Primus, ředitel marketingu a rozvoje v Jednotě, s. d. České Budějovice

Popis změny strategie a image supermarketů, trendy ve vybavení prodejen, využití nových technologií a nástrojů. To vše na konkrétních příkladech a zkušenostech.

  • Seznamte se s chybějícím článkem vašeho týmuTomáš Lachman, vedoucí obchodního oddělení IT, JOYCE ČR

VoCoVo je sofistikované týmové komunikační řešení, které zlepšuje efektivitu práce, zvyšuje tržby a poskytuje zákaznický zážitek. Již mnoho let jej úspěšně a spokojeně využívají maloobchodní prodejci po celém světě. Seznamte se na vlastní kůži s letošní novinkou VoCoVo Link – optimalizovaným řešením pro jednoduché a efektivní využití v menších provozech a pracovních týmech.

 

BEZPEČNOST PRO VŠECHNY

  • Kvalita bez kompromisůMatěj Lechner, produktový manažer, Testo

Jednotlivé články chladícího řetězce jsou známy a není žádná jeho část, kterou by nebylo možné sledovat. Monitorování klimatu se stává v mnoha oborech stále důležitějším. I když žijeme již delší dobu ve světě neomezených digitálních možností, sledujeme většinou teplotu a vlhkost ještě pomocí zastaralých a velmi nákladných metod. Teplota potravin má rozhodující vliv na tvorbu a šíření bakterií a tím také na kvalitu výrobků a zdraví spotřebitelů. Digitalizace umožňuje účastníkům procesu snadněji, rychleji a spolehlivěji udržovat bezpečnost potravin v chladícím řetězci.

  • Právní aspekty využití umělé inteligence v retailu – Jaroslav Tajbr, Partner, Eversheds Sutherland

Umělá inteligence se v retailu prosazuje v oblastech jako je personalizace, automatizace a zákaznická podpora, optimalizace zásob a dodavatelských řetězců nebo pokladní systémy bez obsluhy. S využitím AI v retailu jsou ale spojeny výzvy, které musí obchodníci řešit: sběr údajů a soukromí (např. rozpoznávání obličeje a biometrické údaje), transparentnost, důvěra zákazníků, předpojatost a diskriminace, kybernetická bezpečnost nebo IoT zařízení a chytré senzory. A jaké jsou důsledky pro maloobchodníky? Odpovědnost při nasazení AI systémů a strategie pro dodržování předpisů a řízení rizik.

 

Závěrečná diskuze – Networking