ZEOS, B2B útvar společnosti Zalando, podepsal dohodu o partnerství s britským online prodejcem módy NEXT. Od 4. čtvrtletí 2025 se ZEOS stane preferovaným partnerem společnosti NEXT pro zajišťování online objednávek pro větší část kontinentální Evropy.
Dosud společnost NEXT využívala řešení Zalando Fulfilment Solutions (ZFS) pro většinu svých prodejů na platformě Zalando, touto novou dohodou se společnost NEXT stává zákazníkem ZEOS Fulfilment, čímž se spolupráce rozšiřuje na vlastní internetový obchod společnosti NEXT a další evropská tržiště.
ZEOS vyvíjí operační systém pro módní a lifestylový průmysl, který umožňuje značkám a maloobchodníkům řídit vícekanálové podnikání v Evropě v rámci jednotné logistické, softwarové a servisní platformy. Technologická řešení společnosti ZEOS umožní společnosti NEXT zvýšit efektivitu skladových zásob díky jednotnému skladovému fondu a pokročilému systému pro správu objednávek, která hladce propojí operace ZEOS v kontinentální Evropě s logistickou sítí maloobchodního prodejce ve Velké Británii. Kromě toho bude společnost NEXT využívat širokou síť místních dopravců, což zvýší komfort zákazníků díky optimalizovaným procesům doručování a vracení zboží.
Prostřednictvím partnerství se společností NEXT bude ZEOS dále zdokonalovat svá řešení a nabízet vícekanálové plnění v dalších zemích, čímž se celkový počet trhů dostupných v systému ZEOS zvýší na 22. Navíc ZEOS posílí svůj síťový produkt tak, aby optimalizoval distribuci a rozdělení zásob v rámci sítě. To umožní zkrátit dodací lhůty a maximalizovat dostupnost zboží.
Simon Wolfson, generální ředitel společnosti NEXT, říká: „Toto partnerství spojuje vynikající provozní infrastrukturu společnosti Zalando v kontinentální Evropě s rostoucím dosahem a silou značky NEXT. Naším cílem je zvýšit dostupnost zásob a zlepšit rychlost dodávek jak pro naše zákazníky, tak pro zákazníky společnosti Zalando.“
Jan Bartels, SVP ZEOS, dodává: „Jsme nadšeni, že můžeme prohloubit naše partnerství se společností NEXT, která je v oboru široce známá svým jedinečným sortimentem, provozní dokonalostí a nabídkou služeb zaměřených na zákazníka. Tato spolupráce podtrhuje odhodlání společnosti ZEOS poskytovat flexibilní a škálovatelná řešení, která pomáhají značkám plnit jejich rostoucí požadavky napříč různými kanály.“
Zdroj: AMI Communications
Praha, 23. listopadu 2024