Zalando SE, online platforma pro módu a životní styl, dosáhla ve třetím kvartálu tohoto roku nevídaného ziskového růstu. Hrubý objem zboží (GMV) vykazuje nárůst o 29,9 % a v současné době dosahuje částky 2,5 miliardy EUR.
Tržby společnosti vzrostly celkem o 2,5 %, čímž společnost docílila zisku 1,8 miliardy EUR. Růst byl ovlivněn především zrychleným přesunem zákazníků do online prostředí v průběhu přetrvávající koronavirové pandemie a silnými výkony Partnerského Programu i Zalando Lounge.
- Díky Partnerskému Programu a Zalando Lounge Zalando zaznamenalo růst hrubého objemu zboží (GMV) o 29,9 %
- Následný růst a jednorázový efekt značně posílil EBIT marži, dosahující 6,4 %
- V reakci na mimořádně silné a profitabilní třetí čtvrtletí společnost navýšila odhad svého celoročního výkonu
- Zalando dále posiluje svou podporu pro partnerské společnosti; rozšiřuje program Connected Retail a v rámci něj investuje do rozšíření sítě partnerských kamenných prodejen v roce 2021
Zdroj: Rubikon PR
Praha, 5. listopadu 2020