Zalando rozšiřuje zákaznickou základnu

Zalando, jedna z předních evropských online platforem pro módu a životní styl, postupuje ve své strategii rozšiřování zákaznické základny a prohlubování vztahů se zákazníky a v tříletém období do roku 2022 překonává evropský trh s online módou.

Počet aktivních zákazníků loni vzrostl o 6 % na více než 51 milionů a věrnostní program Zalando Plus v porovnání s předchozím rokem počet svých členů více než zdvojnásobil a překročil 2 miliony.

Je to již 5 let, co Zalando vstoupilo na český trh. Od té doby se nepřetržitě soustředíme na budování a prohlubování vztahů s našimi zákazníky, a to například tím, že jim poskytujeme široký sortiment za dostupné ceny a napříč všemi velikostmi i jedinečný, personalizovaný módní zážitek, a to díky našim technologickým řešením, jako jsou Size & Fit a Algorithmic Fashion Companion. Těší nás, že naše snahy čeští zákazníci oceňují a Zalando se tak na českém trhu stalo nejoblíbenější značkou. Se zaměřením na tvorbu ještě více lokálně relevantního sortimentu a spolupráci s českými značkami, jim tak i nadále budeme naslouchat a plnit jejich očekávání, říká Daniel Rogiński, generální ředitel Zalanda pro Českou republiku a země střední a východní Evropy.

 

Zdroj: Rubikon PR

Praha, 8. března 2023