Celkem 7 prodejen obchodní sítě Žabka v centru Prahy změnilo svůj název na Koloniál pro Prahu 1. Se změnou názvu, který odkazuje na prvorepublikovou tradici, se změnil i design obchodů, u kterých nyní převažuje černá barva. Složení sortimentu vychází vstříc residentům, kteří zde nakoupí vše k běžné denní potřebě. Interiér prodejen zůstal v původní podobě.
Myšlenka na přebrandování obchodů Žabka v nejužším centru Prahy se zrodila již v minulosti na základě rozhovorů vedení Žabky s městskou částí Praha 1. Nový design lépe zapadá do historického centra a svým názvem se hlásí k době první republiky. „Celkem jsme takto změnili název u 7 obchodů, týká se to zatím pouze obchodů na Praze 1,“ vysvětluje Radim Lunda, generální manažer obchodní sítě Žabka.
I tento částečný rebranding je plně v souladu s firemní strategií, která se snaží reagovat na aktuální trendy a přizpůsobovat své obchody pro residenty. „Trh a zákazník se neustále vyvíjí, a pokud chceme držet krok, musíme se přizpůsobovat. Nabízíme proto široký sortiment služeb. Jsou to především: Žabka point (vyzvednutí balíků), Sazka terminály, cash back, platby složenek a další,” vyjmenovává další benefity obchodů Žabka Radim Lunda.
Změnou designu tak prošly obchody Žabka v ulicích Pštrossova, Kaprova, Nerudova, Maiselova, Pohořelec, Obecní Dvůr. V tomto novém desingu byla zároveň v červnu otevřen obchod v Havelské ulici.
Vedle širokého sortimentu doplňkový služeb nabízí obchody Žabka pohodlné nakupování v dobré dostupnosti s dlouhou otevírací dobou (denně od 6 do 23 hodin) a 363 dní v roce. Formát malého kompaktního obchodu s širokou nabídkou služeb je v současnosti velmi žádaný a to jak ze strany zákazníků, tak ze strany nových franšízantů. Svědčí o tom i počet nově otevřených obchodů. „V průběhu letošní roku jsme již otevřeli 3 nové obchody a máme v plánu otevírat další. Registrujeme zvýšený zájem ze strany franšízantů,“ dodává Radim Lunda.
V současnosti provozuje obchodní síť Žabka celkem 99 prodejen.
Zdroj: Tesco Franchise Stores ČR s.r.o.
Praha, 12. října 2018