Žabka rozšířila nabídku služeb

Obchodní síť prodejen Žabka rychle reaguje na měnící se potřeby svých zákazníků. Nově proto na své prodejny umisťuje schránky, které slouží k vyzvednutí klíčů. Zároveň rozšířila i sortiment zboží, které je možné objednat online prostřednictvím aplikace Bolt Food. Nově zde přibylo čerstvé ovoce a zelenina. Nabídka čítá již 800 produktů.

Obchody Žabka jsou oblíbenou volbou zákazníků pro rychlé nákupy a širokou nabídku doplňkových služeb. K těm stávajícím nyní přibyla možnost vyzvednutí klíčů. Služba funguje ve spolupráci s firmou Keyguru. K výběru klíčů ze schránek dochází po zadání PIN kódu, který obdrží zákazník do svého telefonu prostřednictvím aplikace. Box obsahuje přihrádky, do kterých si pak nejčastěji chodí turisté vyzvednout klíče, které jim tam nechává majitel bytu nebo prostřednictvím nich si předávají klíče od aut v rámci car-sharingu a autopůjčoven nebo si předávají klíče od nemovitostí (správa nemovitostí, realitní makléři). První boxy jsou umístěny na prodejnách v Praze v Jindřišské ulici, v Korunní a v ulici Žateckých. Další box již funguje i v brněnské Žabce v ulici Milady Horákové.

„Snažíme se našim zákazníkům nabízet služby, které jim usnadní život a ušetří čas a služba k vyzvednutí klíčů k tomu jednoznačně patří. Brzy by se měla rozšířit do celé naší sítě,“ říká Radim Lunda, generální manažer obchodů Žabka.

Žabka nadále rozšiřuje i sortiment, který nabízí v rámci online nákupů prostřednictvím aplikace Bolt Food. Jedná se o první službu v ČR, která nabízí okamžité doručení potravin. Navíc zákazník může v aplikaci sledovat celý proces objednávky. Aplikace průběžně upozorňuje, jakmile Žabka objednávku přijme, nákup připraví i jakmile jej převezme kurýr. V aplikaci je díky GPS zobrazena aktuální poloha kurýra a zákazník tak přesně ví, kde se kurýr nachází a kdy nákup dorazí. Zákazníci mají na výběr téměř z 800 produktů od ovoce, zeleniny, přes pečivo, masné výrobky až po kávu či drogerii a kosmetiku.

 

Zdroj: Tesco Stores ČR a.s.

Praha, 26. července 2020