Wolt rozšiřuje své působení v segmentu kosmetiky a navazuje spolupráci s dalšími značkami. Nejnovějšími z nich jsou například Manufaktura, Ziaja či Avon.
Rozvoz kosmetiky je nyní možný už v 8 českých městech z celkových 11. Společně s potravinami patří kosmetika k nejoblíbenějším maloobchodním produktům mezi zákazníky Woltu a v předvánočním období společnost očekává ještě větší poptávku.
Velké značky i lokální dodavatelé
Finský technologický startup Wolt, který je známý především díky rozvozu jídla z restaurací, rozšiřuje svou nabídku partnerů i o další kosmetické značky. K dosavadním, jako je LUSH, Havlíkova přírodní apotéka, L’Occitane, Ryor, FAnn Beauty nebo The Body Shop se nyní přidávají i další prodejci. Mezi ně patří mimo jiné česká přírodní kosmetika Manufaktura, polský výrobce šetrné kosmetiky Ziaja, mezinárodní společnost AVON, Izraelská profesionální kosmetika Renew nebo dárkové balíčky pro výrobu domácí kosmetiky od značky Liška Mazaná. „Do nabídky zařazujeme jak velké kosmetické značky, tak menší lokální dodavatele. Chceme zákazníkům poskytovat kvalitní produkty vybrané tak, abychom vyšli vstříc různým požadavkům,“ vysvětluje kroky Jan Foret, generální ředitel Woltu pro Českou republiku.
Kosmetika je u tuzemských zákazníků oblíbená
Rozvoz kosmetických produktů se během letošního podzimu rozšířil do dalších měst, kde Wolt působí. Nyní je zákazníkům k dispozici v Praze, Brně, Ostravě, Olomouci, Plzni, Liberci, Hradci Králové a Pardubicích. „Rozvoz kosmetiky patří společně s potravinami mezi nejoblíbenější služby našich zákazníků, a proto při výběru maloobchodních partnerů klademe důraz na to, abychom službu mohli přivést do všech měst, ve kterých rozvážíme. Mezi regionálně nejdostupnější značky se nyní řadí tuzemská Manufaktura a Havlíkova přírodní apotéka,“ říká Jan Foret. Kromě kosmetiky nabízí Wolt také produkty z kategorie dárkových předmětů, květin, elektroniky, potřeb pro domácí mazlíčky nebo dětských hraček.
Speciální příležitosti prodávají
Prodej kosmetiky je u zákazníků oblíbený zejména v období speciálních příležitostí, jako je Valentýn, Den matek, MDŽ nebo První máj. Zájem o produkty stoupal v těchto dnech v letošním roce až o 300 %. „Naši zákazníci během svátečních příležitostí benefitují zejména z rychlého doručení do 30 minut, díky kterému šetří čas při výběru dárků či dohánějí nákup na poslední chvíli. Nárůst prodejů proto očekáváme i během Vánoc, kdy se zájem o online nakupování přirozeně zvyšuje,“ dodává Jan Foret. Mezi nejoblíbenější kosmetické produkty patří výrobky do koupele a dárkové zboží jako parfémy, krémy nebo dárkové sety.
Zdroj: Communication Lab
Praha, 14. prosince 2021