Wolt Market otevře pobočku v Plzni

Obliba online nakupování potravin a dalšího zboží stoupá. Službě Wolt Market meziročně více než dvojnásobně vzrostl objem objednávek. Rozšiřuje tak své služby v oblasti expresního doručování. Po Praze a Brně otevírá finská technologická společnost Wolt 1. července další vlastní obchod také v Plzni. Jedná se již o šestou pobočku. Zákazníci si na on-line tržišti mohou vybírat z více než 5 000 produktů z řad čerstvých nebo trvanlivých potravin, domácích potřeb nebo drogerie.

Od podzimu 2021 provozuje Wolt v Česku pod značkou Wolt Market službu expresního rozvážení zboží z vlastních obchodů. Aktuálně ho díky pěti pobočkám modří kurýři rozváží v Praze a Brně. Od 1. července bude dostupný také obyvatelům a návštěvníkům Plzně.

„Otevření naší šesté pobočky nám dělá velkou radost. Rozjetí Wolt Marketu v Plzni je pro nás velkým krokem a začátkem expanze do dalších regionů mimo Prahu a Brno. Reagujeme tak na více než dvojnásobný meziroční nárůst objemu objednávek. Od začátku roku 2023 vzrostl o téměř dvě třetiny. Děláme všechno pro to, abychom byli našim zákazníkům co nejblíže a neustále rozšiřujeme také portfolio dostupných značek i produktů,“ říká Viet Anh Nguyen, provozní manažer Wolt Market Česko.

Sortiment obsahuje kategorie zboží, které zákazníci znají z klasických supermarketů a k tomu spoustu specialit navíc. V tomto případě za ně ale zboží vyzvednou partnerští kurýři a následně jej v rámci desítek minut od objednání doručí po celé Plzni až domů.

Plzeňský Wolt Market umožní zákazníkům nakupovat každý den od 8:00 do 22:00. Tento rozšířený provozní čas nabízí větší flexibilitu a pohodlí pro všechny, kdo potřebují rychle a snadno doplnit zásoby potravin a dalšího zboží.

Široká nabídka

V co nejkratším možném čase doručují partnerští kurýři Woltu zboží z nejrůznějších kategorií. Pečivo, ovoce a zeleninu, mléčné výrobky, trvanlivé potraviny, sladkosti, alkohol nebo nápoje. A jinak tomu nebude ani v Plzni. Sortiment plzeňského Wolt Marketu bude stejně jako v ostatních městech čítat přes 5 000 produktů a k tomu místní speciality například od značky Telcek, která se zaměřuje hlavně na sušené maso.

Mimo klasické nabídky je k dispozici také vše potřebné pro zákazníky s vegetariánskou, veganskou, bezlepkovou či bezlaktózovou stravou. Na své si přijdou také sportovci, kteří na Wolt Marketu najdou zboží oblíbených značek Vilgain nebo GymBeam.

„Každý den nadále pracujeme na tom, aby u nás zákazníci našli nejen to, na co jsou zvyklí z klasických obchodů, ale aby díky naší nabídce mohli neustále objevovat i nové věci. Na prvním místě máme kvalitu a čerstvost zboží,“ dodává Nguyen.

Napříč republikou je, co se počtu prodaných kusů týče, nejoblíbenější klasický tukový rohlík nebo banán. Své pevné místo na žebříčku popularity má také pivo. Největší podíl mají mezinárodní značky, případně české s mezinárodním přesahem. I řemeslná piva mají však mezi zákazníky stálou pozici.

Létající zmrzlina nebo rohlík?

K oslavám otevření Wolt Marketu v Plzni si Wolt připravil také moderní kampaň nevyjímaje zajímavé slevy a další akce.

 

Zdroj: www.knktr.cz

Praha, 3. července 2024