Obrovský zájem je o věrnostní kartu Kaufland Card, kterou největší tuzemský obchodní řetězec uvedl na trh 12. února. Od té doby slevové akce a další výhody na míru začalo pravidelně využívat 700 tisíc zákazníků.
„Kaufland – akce a recepty“ se navíc stala už druhý týden nejstahovanější aplikací na App Store a Google Play. „Každý den se do našeho věrnostního programu přihlásí kolem 50 tisíc zákazníků. Velmi nás těší jejich zájem,“ dodala Renata Maierl, tisková mluvčí Kauflandu.
Kaufland Card funguje zatím pouze ve dvou zemích, a to v Rumunsku a v České republice. Cílem společnosti je, aby se do věrnostního programu v Česku přihlásilo 1,5 milionů zákazníků.
Nejvíce si pro Kaufland Card přicházeli lidé v prodejnách v Ostravě Záhřeb, poté v brněnských Bohunicích a Slatině, v Mladé Boleslavi a v pražské Michli. K dnešnímu dni je poměr mezi vydanými plastovými kartami a mobilními aplikacemi relativně vyrovnaný s lehkou převahou plastových karet.
Plastovou Kaufland Card si mohou zákazníci registrovat i z domova na internetové stránce www.kauflandcard.cz. Stačí si plastovou kartu vyzvednout na Informacích v každé prodejně. Elektronickou kartu získají stažením aplikace Kaufland – akce a recepty v Apple Store nebo na Google Play a vyplněním jednoduchého registračního formuláře přímo v aplikaci. V průběhu února mají všichni aktivní uživatelé Kaufland Card šanci vyhrát zcela nový automobil Škoda Karoq. Spektrum benefitů se navíc bude postupně dál rozšiřovat.
Pravidelné používaní věrnostní karty pomáhá Kauflandu k tomu, aby ještě lépe porozuměl potřebám svých zákazníků a dokázal pro ně připravovat speciální nabídky na míru, které je opravdu potěší. Informace o nich najdou zákazníci v mobilní aplikaci nebo v tabletu, který je umístněný v každé prodejně. „Pomoc při registracích nebo s informacemi o využívání slev probíhá naprosto plynule. Naši proškolení zaměstnanci jsou zákazníkům k dispozici v průběhu celého dne a velmi rádi poradí s aktivací karty,“ dodala mluvčí Maierl.
Zdroj: Relative PR & Consultancy, s.r.o.
Praha, 3. března 2020