Visa navazuje na úspěšnou kampaň s Albertem

Držitelé platebních karet Visa mohou opět výrazně ušetřit za nákupy v obchodech Albert. Loňská kampaň společnosti Visa a řetězce Albert navýšila počet karetních transakcí o 10 %.

Nová kampaň odstartuje 31. května a poběží až do 27. června. Každý zákazník, který zaplatí kartou Visa za nákup v minimální výši 500 Kč v některém ze supermarketů nebo hypermarketů Albert, obdrží slevový poukaz v hodnotě 50 Kč na další nákup.

Loňská kampaň společností Visa a obchodního řetězce Albert potvrdila, že platba kartou patří mezi oblíbenou a rozšířenou formu placení mezi českými zákazníky a obchodníky. Po loňském úspěchu zopakují Visa a Albert celou kampaň i letos, a to v období od 31. května do 27. června. Držitelé karet Visa se můžou těšit na příjemný benefit v podobě padesátikorunové poukázky na další nákup v prodejní síti Albert. Stačí ve kterémkoliv z více než 300 obchodů Albert po celé České republice zaplatit kartou Visa za nákup v minimální výši 500 Kč.

„Společnou kampaní chceme odměnit zákazníky prodejen Albert za to, že platí kartou i za běžné každodenní nákupy. Zároveň chceme představit všechny výhody bezhotovostního placení i těm zákazníkům, kteří kartu zatím zcela běžně nepoužívají. Věříme, že pro ně platba kartou začne být plně komfortní, jakmile zjistí,  že je pohodlná, jednoduchá, rychlá a zcela bezpečná,“ řekl Marcel Gajdoš, regionální manažer společnosti Visa pro Českou republiku a Slovensko.

Úspěšná aktivace

Loňská aktivační kampaň společnosti Visa a obchodního řetězce Albert byla velmi úspěšná. Téměř 200 000 zákazníků, kteří zaplatili za nákup kartou Visa, bylo odměněno benefity v celkové hodnotě 8 milionů korun. Počet karetních transakcí se tak zvýšil o 10 % v porovnání s údaji z roku 2015. Díky partnerství řetězce Albert a Visa se zvýšily nejen objemy a počty transakcí, ale potvrdil se i dlouhotrvající trend, že Češi rádi platí bezhotovostně a v posledních letech především bezkontaktně. Vůbec poprvé se na základě kampaně rozhodlo zaplatit kartou v prodejnách Albert 46 000 zákazníků.

„Jsme moc rádi, že našim zákazníkům můžeme nabídnout atraktivní výhody, díky kterým ušetří při dalším nákupu v obchodech Albert. Víme, že loňskou kampaň nakupující ocenili, proto jsme neváhali společnou kampaň s Visou zopakovat i letos. Věříme, že tato akce našim zákazníkům opět zpříjemní nakupování a přesvědčí je o tom, že platit kartou je nejen pohodlné, ale také výhodné,“ uzavírá Barbora Vanko, manažerka externí komunikace řetězce Albert.

Češi si na placení kartou v supermarketech zvykají

Že se placení kartou stává pro Čechy čím dál častěji preferovanou variantou, potvrzuje i fakt, že jen za rok 2016 provedli Češi v supermarketech s kartami Visa 127 milionů transakcí v hodnotě přes 57 miliard korun, tedy o 3,5 % více než v roce 2015.

 „Je to jasný trend a ukazatel, jakým směrem se budou spotřebitelé v budoucnu ubírat. Místo mincí a bankovek budou Češi čím dál častěji využívat svou platební kartu, samozřejmě bezkontaktní. Dřívější obavy zákazníků z možného zneužití karet postupně mizí, protože zkušenost těch, kteří kartu již nyní při nákupu používají, je pozitivní. Vědí, že bezpečnost, pohodlnost a jednoduchost placení kartou nejsou jen prázdná slova, ale že se staly běžnou realitou,“ říká Marcel Gajdoš.

 

Zdroj: Visa Inc.

Praha, 1. června 2017