Velkoobchod makro ČR a Košík.cz rozšiřují svoji spolupráci

Kvalitní sortiment za konkurenceschopnou cenu, doručený v rekordním čase a se zcela novou úrovní pohodlí. Velkoobchod makro ČR a online supermarket Košík.cz pokračují v rozvíjení vzájemné spolupráce, která v loňském roce umožnila rychlou expanzi Košíku do moravských regionů.

Díky úspěšnému provozu pěti distribučních center v prostorách obchodů makro ČR dokáže být Košík v mnoha regionech nejrychlejším a konkurenčním hráčem. Expanze po České republice bude v letošním roce pokračovat a může se stát inspirací i pro blízké evropské trhy.

Partnerství mezi makro ČR a Košík.cz spočívá zejména v dostupnosti širokého sortimentu velkoobchodu pro zákazníky Košíku a ve sdílení prostorů velkoobchodních středisek makro ČR. Zaměstnanci online prodejce se volně pohybují po prodejně, přičemž mají k dispozici kompletní čerstvý i trvanlivý sortiment makro. Následně kompletují zákaznické objednávky ve speciálně vyhrazeném prostoru takzvaného distribučního centra a předávají je kurýrům, kteří objednávky doručují přímo z prodejen makro ČR zákazníkům až domů. A pochopitelně bez jakéhokoli omezení, tato online dovážková služba je určena běžným domácnostem.

„Partnerství s Košík.cz posílí naši strategickou velkoobchodní nabídku; nad rámec poskytování služeb nezávislým maloobchodníkům a prodejnám Můj obchod přibyde Košík, který se stane strategickým digitálním maloobchodním zákazníkem. Naší rolí v této spolupráci je být pro Košík hlavním dodavatelem zboží a poskytovat infrastrukturu. Díky tomuto partnerství zvýšíme efektivitu a objem prodejů, čímž umožníme Košíku nabízet svým zákazníkům po celé republice kvalitní makro produkty za výhodné ceny,“ popisuje generální ředitel makro ČR Atila Yenisen.

Pro Košík.cz otevírá strategická spolupráce s makro ČR možnost nabízet kvalitní a čerstvé zboží za výhodné ceny i zákazníkům z regionů, kde Košík dosud nepůsobil. Může tak zrychlit svoji expanzi po republice při snížených nákladech. Je to jeden z důvodů, který stojí za současným úspěchem jeho rychlé expanze z loňského roku. I proto by ještě letos počet distribučních center rád zdvojnásobil.

„Prodejny makro ČR jsou strategicky rozmístěné po celé zemi, což nás výrazně přibližuje zákazníkům v regionech. V naprosté většině měst tak umíme být nejrychlejší online supermarket a doručovat skvělé potraviny za výhodné ceny ke dveřím našich zákazníků. A to je pro ně v dnešní době hlavní důvod, proč u nás začnou nakupovat vůbec poprvé nebo k nám přejdou od konkurence. Získáváme infrastrukturu pro rozšiřování našeho podnikání do všech koutů Česka; nemusíme provozovat vlastní sklady, což je pro nás ekonomicky výhodné a raději můžeme prostředky využít na zlepšování naší služby a investovat do ještě nižších cen produktů,“ říká Ivan Utěšil, generální ředitel Košík.cz.

Spolupráce mezi makro ČR a Košík.cz odstartovala již v roce 2020 v Českých Budějovicích. Později se koncept rozšířil do Brna, Ostravy, Olomouce či Zlína. Košík.cz v regionech zákazníkům nabízí převážně sortiment velkoobchodu makro ČR, obohacený o desítky lokálních výrobků od místních dodavatelů. Více než 16 000 položek zahrnuje zboží všech kategorií, od čerstvé zeleniny, masa a ryb až po suché potraviny a nepotravinářské zboží. Zákazníkům Košíku jsou k dispozici také privátní značky společnosti makro, jako jsou Fine Life, METRO Chef nebo ARO.

 

Zdroj: FleishmanHillard

Praha, 11. ledna 2023