Začátkem června došlo v internetové Lékárně.cz ke střídání stráží. Novou šéfkou oddělení nákupu se stala Jitka Potluková.
Do firmy přišla z retailového řetězce Tesco, kde jako manažerka merchandisingu a category managementu v kategoriích non-foodu měla zodpovědnost za trhy v Česku, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Předchozích osm let pracovala na podobných pozicích ve společnosti Ahold.
„Ráda bych přinesla do firmy standardy, které fungují ve většině velkých společností – nové procesy, vyhodnocování dat a jasnou zodpovědnost,“ slibuje Jitka Potluková. Lékárna.cz loni investovala do datových systémů, které nyní umožní poskytovat dodavatelům kvalitní data, jaká většina e-shopů nemá k dispozici. „Pokračovat bude i trend rozšiřování kategorií sortimentu,“ dodává nová šéfka nákupního oddělení. Mezi klíčové kategorie vedle léčiv patří zdravá a sportovní výživa, veterinární přípravky a dermokosmetika.
Ve volném čase Jitka Potluková ráda sportuje, cvičí Pilates a věnuje se spinningu.
O nákup Lékárny.cz a sesterského e-shopu Mojalekáreň.sk se stará tým jedenácti lidí. Jitka Potluková střídá svého předchůdce Jana Cermana, který nákup ve firmě vybudoval. Oba e-shopy patří mezi klíčové hráče českého a slovenského online trhu a patří do skupiny Pears Health Cyber.
Zdroj: Lékárna.cz
Praha, 5. června 2018