Lidl odstartoval novou reklamní kampaň. Oslovuje zákazníky, kteří chtějí nakupovat rychle, komfortně a lépe. Cílem kampaně je ukázat, že rychlý nákup může být komfortní a zároveň ve vysoké kvalitě a za skvělou cenu, pro což jsou tím pravým místem právě prodejny Lidl.
„U zákazníků především v posledních měsících pozorujeme, že stále častěji preferují rychlé nakupování bez zbytečného čekání. To se ovšem v našich prodejnách nevylučuje s nákupem kvalitních produktů za skvělé ceny,“ upřesnil Michal Farník, jednatel společnosti Lidl.
K rychlému nákupu přispívá také přehledné označení jednotlivých úseků s potravinami, které jsou pravidelně doplňovány, nespornou výhodou nákupu v Lidlu je také průběžné otevírání pokladen tak, aby se netvořily zbytečné fronty. „Lidl tak myslí na své zákazníky, kteří nákupem nechtějí ztrácet celý den,“ uzavírá Michal Farník.
Kampaň bude probíhat čtyři týdny na více kanálech – v letáku, prostřednictvím TV spotu i spotu na Youtube.
Zdroj: Lidl Česká republika v.o.s.
Praha, 5. září 2020