Tyčinky Orion převzal Martin Jiruška

O marketing čokoládových tyčinek Ledové kaštany, Kofila, Sójové řezy a oplatek Delissa z portfolia Orion se bude v Nestlé starat Martin Jiruška. Přišel ze společnosti McDonald‘s. Mezi jeho první aktivity patří nová limitovaná edice Ledových kaštanů.

Martin při svém působení ve firmě McDonald’s zodpovídal za rozvoj platforem 2forU, McCafé a dezertů. Předtím byl zaměstnán ve společnosti Unilever jako brand building manažer kategorií dehydrovaných výrobků a později dresinků. Vystudoval Vysokou školu Škoda auto v oboru Mezinárodní podnikání a marketing.

Prvním Martinovým počinem je uvedení limitované edice Ledových kaštanů, které se v obchodech začnou objevovat v průběhu léta. Dále pracuje na novém brand positioningu značek Ledové kaštany a Kofila a připravuje projekty reagující na současné trendy v kategorii impulzního tyčinkového zboží.

 

Zdroj: Nestlé

Praha, 15. května 2018