Společnost Tesco oznamuje ambiciózní strategii zdravého stravování se závazkem pomáhat zákazníkům v Česku jíst zdravěji a udržitelněji. Zůstat zdravý nebylo nikdy důležitější než dnes a jíst vyváženou stravu je jedním z nejlepších způsobů, jak se starat o naše zdraví.
Společnost Tesco oznamuje tři zásadní závazky ke zvýšení prodeje zdravých potravin ve svých obchodech a na online
- Do konce roku 2022 zvýšit prodeje zdravějších produktů vytvořením vhodné metodiky na základě stanovení naší výchozí pozice a cílů.
- Do roku 2025 zvýšit prodeje rostlinných alternativ masa o 300 %.
- Vypracovat plán na zdravější výrobky vlastní značky prostřednictvím reformulace složení ve všech třech zemích.
Tyto tři závazky se vztahují na naše podnikání v Česku, Slovensku a Maďarsku a odpovídají obdobně ambiciózním cílům pro naše podnikání v Británii.
Naším prvním krokem bude zaměřit se na stávající podíl prodejů zdravých produktů a následně stanovíme náš cíl. Rostlinné alternativy masa budou dostupnější a zahájíme rozsáhlejší program změny složení produktů, které povedou k odstranění solí, tuků a cukrů z produktů značky Tesco a přidání vyššího podílu ovoce, zeleniny a vlákniny.
„Chceme zákazníkům co nejvíce usnadnit nakupování zdravějších potravin, protože je to pro mnoho z nich důležité. Tyto nové závazky nám k tomu dopomohou. Následně podnikneme konkrétní kroky, abychom zvýšili prodej ovoce a zeleniny a představili specializované řady rostlinných alternativ masa a FreeFrom. Naše nové závazky zajistí, že každý zákazník – ať už bude u nás nakupovat kdekoli – bude mít ještě lepší přístup k cenově dostupným, zdravým a udržitelným potravinám,“ říká Matt Simister, generální ředitel Tesco ve střední Evropě.
Zdroj: Tesco Stores ČR a.s.
Praha, 11. května 2021