Značka Starobrno rozšiřuje své portfolio o tři nové přírůstky v podobě řemeslných piv. Nově si budou konzumenti moci vychutnat spodně kvašený ležák IPL, svrchně kvašený nefiltrovaný APA nebo višňový RED.
Starobrno je pivo s dlouholetou tradicí a historií, které se z domácího jihomoravského regionu rozšířilo na výčepy po celém Česku. Starobrněnští sládci pro spotřebitele vaří několik druhů piv včetně nejoblíbenější jedenáctky Starobrno Medium, nyní značka nově nabízí i řemeslná piva. „Cílem je představit spotřebitelům další pivní styly. Chceme dodat konzumentům odvahu zkusit něco jiného a nabídnout nové chuťové zážitky za velmi přijatelnou cenu,“ říká Senior Brand Manager značky Starobrno Pavel Geschmay.
Na pivních regálech se pod značkou Starobrno nově objeví India Pale Lager (IPL), American Pale Ale (APA) a ochucené višňové pivo RED. Ve spodně kvašeném ležáku IPL se mísí dobrá pitelnost, ležácká plnost a výraznější hořkost aromatických chmelů, které dodávají pivu lehce citrusovo-kořenitou chuť. Nefiltrované svrchně kvašené pivo APA disponuje vyšší hořkostí a kořenitě-chmelovou chutí, kterou jí dodávají hořké americké chmele. Višňový RED potěší především ty, kteří preferují segment ochucených piv. Při jeho výrobě byl kladen důraz na vyváženost sladké, hořké a kyselé chuti tak, aby ani jedna z nich nevyčnívala a vzniklo vyrovnané a pitelné pivo.
Autorem receptur craftů Starobrno je Jiří Brňovják, vrchní sládek zodpovědný za kvalitu vařených piv ve všech pivovarech Heineken ČR. „Jedná se o nové receptury připravované pomocí tradičních technologií z těch nejlepších surovin. Při výrobě jsou používány i zahraniční suroviny, aromatické chmele, které jsou chuťově zajímavé a nejsou běžnou součástí ležáků prodávaných v Česku,“ dodává Jiří Brňovják, pro něhož je Starobrno domovským pivovarem už 20 let.
Zdroj: Havas PR Prague
Praha, 19. března 2020