Společnost Zalando posouvá personalizaci na novou úroveň díky své nejnovější virtuální zkušební kabince. Poprvé si zákazníci mohou vytvořit svého 3D avatara na základě svých tělesných proporcí, což zajistí lepší reprezentaci oblečení. Tato nová funkce vychází z technologie měření postavy Zalando 2023 a umožňuje zákazníkům zažít přizpůsobivější a opravdu realistický zážitek z online nakupování.
Aktualizovaná virtuální zkušební kabinka je dostupná ve čtrnácti evropských zemích včetně České republiky a nabízí výběr svrchních oděvů Levi‘s, jako jsou košile pro muže i ženy. Testování této nové funkce bude probíhat po dobu čtyř týdnů s cílem shromáždit potřebné poznatky a informace pro její další vývoj. Od zahájení pilotního projektu v roce 2022 využilo virtuální zkušební kabinku více než 80 000 zákazníků, kteří díky tomu mohli snadno zjistit, jak jim oděvy padnou, což pomohlo snížit počet vrácených výrobků kvůli neodpovídajícím velikost.
„V prvních verzích naší virtuální zkušební kabinky vycházelo zobrazení prostřednictvím 3D avatarů ze statistického modelování. To využívalo hmotnost a pohlaví zákazníka k předpovědi jeho tvaru postavy. Ale každá postava je jedinečná. Díky integraci technologie měření postavy do naší virtuální kabinky si nyní zákazníci mohou vytvořit avatary, kteří přesně odrážejí jejich individuální postavu,“ říká Pelin Anli Bedirhanoglu, ředitelka oddělení Size and Fit společnosti Zalando. „Díky naší technologii virtuální zkušební kabinky jsme již zaznamenali až 40% snížení počtu vrácených kusů. Jakkoli jsou tyto výsledky limitované kvůli testovací fázi, představují slibný ukazatel jejího potenciálu zvýšit spokojenost zákazníků i partnerů značky.“
Díky vylepšené virtuální kabince Zalando si zákazníci mohou pomocí telefonu pohodlně představit, jak budou různé velikosti vypadat na jejich postavě, a mají přístup k 360° zobrazení. Oblečení si mohou také přiblížit a oddálit pro detailnější náhled.
Zdroj: AMI Communications
Praha, 21. října 2024