Česká síť prodejen s čajem a kávou OXALIS průběžně doplňuje svou marketingovou prezentaci na prodejnách o nové digitální zobrazovače. I přes nastupující ekonomickou krizi investuje nadále do vybavení prodejen a zákazníci se zde mohou setkat s novými digitálními panely, přenosnými panely typu „Áčko“ a tablety u pokladen. Tuto službu dodává do sítě OXALIS zlínská společnost IS Media, která po vynucené koronavirové pauze pokračuje v instalacích.
Obrazové marketingové nosiče jsou nyní umístěny v 65 prodejnách v České a Slovenské republice. „Obrazovka podle posledních průzkumů dokáže upoutat až o 400 % vyšší pozornost než statická reklama. Navíc digitální reklama na prodejnách může až o 30 % prodloužit čas, který zde zákazníci stráví,“ shrnuje důvody pro umístění panelů Petr Zelík, jednatel společnosti OXALIS s tím, že pro svá marketingová sdělení prodejny využívají nově jak tablety u pokladen, tak totemy s TV zobrazovačem či přenosné video stojany.
Vysílání obsahu na digitálních nosičích realizuje IS Media systémem řízení vzdálenou správou podle zadání. „Klient však může kdykoliv do obsahu zasáhnout a změnit či upravit obsah dle potřeby,“ doplňuje David Malina, manažer IS Media, a doplňuje, že samozřejmostí jsou jednak jazykové mutace vysílání, ale také možnost individuální marketingové komunikace až do úrovně jednotlivých zařízení.
OXALIS se tak zařadil ke stovkám dalších provozoven a prodejen, do kterých společnost IS Media televizní systém dodává. V současnosti IS Media spravuje digitální zobrazovače v téměř 400 místech po celé České republice a Slovensku. „Dnes už je využívají jak velká obchodní centra, tak supermarkety, prodejny či hotely nebo firmy. Toto médium totiž umožňuje vytvořit program zcela na míru pro zákazníky či zaměstnance, vysílat vlastní reklamní spoty a upoutávky, zprávy o počasí, aktuální čas, datum a také textové zprávy ze světa i regionu,“ uzavírá David Malina.
Zdroj: IS Média
Praha, 8. července 2020