Online prodejce tenisek a streetwear oblečení SneakerGallery podle výsledků navýšil loňské tržby po odečtení vratek a nevyzvednutých objednávek na téměř 70 milionů korun. Ve srovnání s rokem 2020, kdy dosáhly tržby zhruba 12 milionů korun, jde o meziroční růst tržeb o více než 500 % dva roky po sobě.
V roce 2020 zaznamenal e-shop 1800 objednávek, v následujícím roce 2021 už to bylo zhruba 11 000 objednávek. Právě v době covidu zaznamenala SneakerGallery významný nárůst. „Obecně dělím fungování firmy na dvě období – před a po (začátku) covidu. Před covidem byla hlavním prodejním kanálem prodejna. Většinu pozornosti jsme věnovali pouze jí, také generovala majoritu tržeb, e-shop sloužil pouze jako jakýsi doplněk, na který občas přišla nějaká objednávka. S příchodem covidu a nuceným uzavřením prodejny jsme významně rozjeli online marketing. V důsledku postupného nasazení všech reklamních kanálů tržby strmě rostly a během krátké doby jsme se stali jedničkou v českém online prostředí,“ říká Bohumír Hájek, zakladatel SneakerGallery.
Rok 2021 byl pro SneakerGallery zlomový. Firma se přestěhovala do větších prostor, ve kterém má uskladněných tisíce párů tenisek, a vybudovala nové kanceláře. Kromě České republiky SneakerGallery expandovala na Slovensko, v současné době probíhá expanze do Maďarska. Během letošního roku má firma ambice rozšířit své působiště i v dalších evropských zemích.
Zdroj: Konektor PR
Praha, 31. března 2022