Od ledna se budou proměňovat prodejny nově vzniklé společnosti Sklizeno Foods, která od listopadu zastřešuje značky My Food, Náš Grunt a Sklizeno. Nový vzhled prodejen bude odpovídat posunu ve směřování celé sítě Sklizeno směrem od farmářských potravin k moderním prodejnám potravin zdravého životního stylu, kde farmářské je jednou z důležitých součástí.
V rámci změn se všechny stávající prodejny My Food a Náš Grunt do jara promění v nové, modernizované Sklizeno a budou potraviny nabízet pouze potraviny, které odpovídají kodexu kvality Sklizeno, který bude dostupný ve všech prodejnách.
„Sjednocení pod jednu značku je jedním z prvních kroků v naší vizi budování široce dostupných prodejen zdravého životního stylu. Sklizeno i Náš Grunt vznikaly v době, kdy byl hlavní důraz kladený na farmářské a lokální, po šesti letech už jsme ale dál a chceme zákazníkům nabídnout kvalitní potraviny v mnohem širším měřítku a v modernějším pojetí. I proto prodejny i vizuálně posouváme od farmářského vzhledu směrem k modernějšímu, čistšímu designu, který více odpovídá jejich nabídce,” popisuje vývoj konceptu Sklizeno David Kukla, zakladatel Sklizeno.
Všechny potraviny nově musí splňovat přísný kodex Sklizeno, který bude viset v každé z prodejen, aby zákazník na první pohled věděl, jaké potraviny v prodejně najde a především které látky nemohou obsahovat (kodex najdete zde). Cílem Sklizena je ve spolupráci s farmáři a výrobci dále zvyšovat standard a kvalitu jejich výroby, a s tím kodex dále zpřísňovat. K tomu je ovšem zapotřebí objem a velikost Sklizena, edukace a poptávka po kvalitě.
Zákazníci samozřejmě o svůj oblíbený sortiment nepřijdou ani v modernizovaném Sklizeno, protože velká většina sortimentu kritéria Kodexu splňuje. Páteř nabídky bude stát stále na kvalitních, lokálních potravinách, budou je dále doplňovat další moderní potraviny, jako jsou funkční potraviny, kvalitní polotovary a hotová jídla vlastní výroby i od externích dodavatelů a další.
Sjednocením všech prodejen pod značku Sklizeno chce společnost především zjednodušit zákazníkům orientaci na trhu, který byl dosud silně roztříštěný. Oblíbený sortiment prodejen zůstane zachován, rozšíří se případně o nové produkty úspěšné v jiných prodejnách.
„Zásadním argumentem pro spojení pod jednu značku byla transparentnost a síla komunikace pro zákazníky. Spojením tři sítí dohromady jsme vytvořili lídra v oblasti kvalitní, zdravých a bio potravin, ale kvůli různým značkám to z pohledu zákazníka nebylo ani poznat. Docházelo tak k tříštění komunikace a k nepřehlednosti a nesrozumitelnosti. Od sjednocení pod největší ze značek, Sklizeno, si slibujeme posílení pozice kvalitních potravin na trhu obecně i pozice Sklizeno. S ním chceme v budoucnu dále ukazovat, že kvalita v potravinách je dostupná a přivádět ke kvalitním potravinám více a více lidí,” vysvětluje důvod sjednocení Petr Borkovec, ředitel Sklizeno Foods.
Zdroj: Sklizeno
Praha, 16. ledna 2017