Cílem společnosti Tesco je každý den přinášet zákazníkům, komunitám a planetě něco navíc. Michal Vaňáček, manažer komunikace a kampaní, Tesco Stores ČR, na příkladech ukáže, jak je udržitelnost v podnikání, tak v oblasti sociální a environmentální, nedílnou součástí strategických priorit společnosti Tesco. „Chceme, aby Tesco bylo nejen skvělým místem pro práci a samozřejmě i pro nakupování, ale záleží nám také na tom, abychom byli dobrým sousedem,“ říká Michal Vaňáček.
Karel Kotoun, výkonný ředitel společnosti Green0meter, vysvětlí, jak ESG reporty zjednodušit a zaměřit se pouze na klíčové oblasti, které reálně pomáhají vedení, zaměstnancům i klientům dělat informovaná rozhodnutí.
Aktuální pohled českých spotřebitelů na udržitelnost přinese Tereza Horáková, Associate Director ve společnosti Ipsos.
Jak vyrábět a prodávat udržitelně s pomocí programu Lean&Green? Odpovědi přinese Petr Jirsák, zástupce vedoucího katedry logistiky, Fakulta podnikohospodářská, VŠE v Praze.
Součástí programu bude také diskuze na téma: Když nákup následuje zákazníka.
Témata a diskutující:
- Retail a E-commerce v roce 2025 – Romana Nýdrle, ředitelka pro obchod, Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR
- Tesco Online nákupy: nejrychleji rostoucí kanál – Katarína Navrátilová, generální ředitelka Tesco Stores ČR
- E-commerce + kamenná prodejna = dokonalý pár – Pavel Schwarz, Sales Marketing Positions, Datart
- 2D kódy vylepší spotřebitelský zážitek – Pavla Cihlářová, ředitelka, GS1 Czech Republic
- Obaly zítřka: Méně odpadu, více možností – Martin Hejl, jednatel, THIMM Obaly
- Z-boxy: Když optimalizace potkává udržitelnost – Lukáš Gábor, Head of ESG, Packeta
Kompletní program, včetně registračního formuláře, najdete na https://www.retailnews.cz/konference/udrzitelnost2025/
Přihlásit se lze i prostřednictvím mailové adresy klanova@press21.cz.
Seminář se bude konat ve čtvrtek 5. června 2025 v prostorách Magenta Experience Center v Praze na Arkádách.
Praha, 4. května 2025