V rámci kampaně „SAP Hybris Beyond CRM Truck Tour“ zavítal do Prahy speciálně upravený kamion, který s sebou přivezl inspirativní ukázky řešení vycházejících z inovativních obchodních scénářů a referenčních zákaznických studií.
Na palubě kamiónu odborníci SAP představili demo ukázky založené na řešení SAP Hybris (Commerce, Marketing, Sales & Service). Už z názvu kampaně Beyond CRM je zřejmé, že jde o více než jen o obyčejný CRM systém. Partnerem kampaně v České republice je Marketingový institut.
Speciálně upravený kamion vážící 33 tun a měřící 16,5 metru je naplněný více než 100 různými demo ukázkami, mnoho z nich přitom bylo v Evropě k vidění vůbec poprvé. Šlo například o prototyp technologie SAP Hybris „BullsEye“, analytického in-store nástroje, který používá mechanizmy internetu věcí k digitalizaci dat o chování zákazníků v propojení s robotem Pepper. Během 90 dnů mají kamion možnost navštívit experti v 50 městech napříč 11 evropskými zeměmi.
„Evropskou tour s kamionem SAP Hybris Beyond CRM si užíváme, pro SAP Hybris je to důležitý milník. Je to vůbec poprvé, co přijíždíme přímo za našimi zákazníky. Česká republika je pro SAP Hybris důležitým strategickým trhem a proto jsem rád, že si i zde mohou naši zákazníci vyzkoušet, co SAP Hybris umí, a že tak můžeme společně nastartovat proces inovací. Beyond CRM je více než jen koncept. Jde o změnu způsobu, jakým firmy vstupují do interakce se zákazníky v digitální éře, a o změnu způsobu jejich podnikání. Jednoduše přinášíme inovace a zjednodušení ve využívání technologií,“ řekl Jamie Anderson, Senior vice prezident a marketingový ředitel SAP Hybris.
„Schopnost komunikace se zákazníky a obecně řízení obchodních a marketingových procesů je dnes pro řadu odvětví zásadním předpokladem nutným nejen k úspěchu, ale i k samotnému přežití na trhu. V digitální éře navíc význam technologií umožňujících řídit vztahy se zákazníky výrazně roste. To ostatně dokládal také zájem marketingových odborníků a IT specialistů o bližší seznámení se s demonstrovanými řešeními SAP Hybris,“ dodal Martin Dudek, Presales konzultant pro obchodní a marketingová řešení SAP ČR.
Zdroj: SAP
Praha, 22. června 2016