Zvyšování úrovně životního prostředí je pro společnosti ROSSMANN a Henkel ČR divizi Beauty Care významným aspektem, proto ani v letošním roce neváhaly a opět spojily své síly v kampani „Vraťte stromům korunu“, která dlouhodobě přispívá k rozvoji zeleně v okolí, ve kterém žijeme. Zapojit se mohli také zákazníci, díky kterým byly získány finanční prostředky na vysazení 354 stromů.
„Počet stromů se každoročně stále snižuje, přitom jsou velmi důležitou součástí našich životů. Proto jsme rádi, že můžeme být součástí kampaně Vraťte stromům korunu, která dostává více zeleně nejen do měst. Letos se nám podařilo i díky našim zákazníkům získat prostředky na výsadbu 354 nových stromů ve 12 lokalitách po celé České republice,“ říká Olga Stanley, manažerka komunikace ROSSMANN.
Kampaň „Vraťte stromům korunu“ probíhala v období od 1. 7. do 25. 8. 2020 na všech prodejnách ROSSMANN. Zapojit se mohl každý zákazník, který v daném období zakoupil jakýkoli výrobek značek Palette, Live Color, N.A.E., Natural & Easy, Perfect Mousse, Syoss, Taft, Gliss Kur, got2b, Seborin, Men Perfect, Schwarzkopf Men, Schauma, Fa, Barnängen, Nature Box, Gliss Color, Schwarzkopf nebo Vademecum.
Z každého zakoupeného produktu těchto značek putovala jedna koruna do zelené kasičky neziskové organizace Sázíme stromy, která se následně postará, aby byla osázena místa, kde je to potřeba. Za celou pětiletou historii projektu bylo vysazeno již přes 1 300 vzrostlých stromů.
Zdroj: FleishmanHillard
Praha, 1. září 2020