Společnost Rondo.cz, která kombinuje to nejlepší z věrnostních programů a motivačních systémů, oznamuje první velký milník – 100 tisíc uživatelů.
Tato inovativní business platforma, která dokáže měnit nákupní preference spotřebitelů a zlepšovat hospodářské výsledky zapojených obchodních partnerů, byla spuštěna 1. ledna tohoto roku, do ostrého provozu pak najela v dubnu.
Rondo.cz již pro odměnu za věrnost nebo motivaci svých zákazníků používají například společnosti a značky AXA, Asus, Kasa.cz, Sparkys, Bambule, HM Studio hračky, Dobrá miska, Stovkomat, sLeky.cz, Ageo.cz, autochip.eu, Leontyna.cz a každým týdnem přibývají další.
Rondo umí nahradit stávající věrnostní programy, které většinou nutí své uživatele sbírat po dlouhou dobu body, za které v drtivé většině získají odměnu, o kterou ani nestojí.
S Rondem mohou naopak i za malý nákup nebo interakci na webu dosáhnout na hodnotnou odměnu. A to vše formou napínavé a zábavné online hry, kterou lze hrát na počítači či mobilním telefonu kdekoliv a kdykoliv. Partnerům pak Rondo.cz umožňuje získat také zcela nové zákazníky nebo více spokojených zákazníků.
„Jsme rádi, že jsme dosáhli mety 100 tisíc registrovaných uživatelů, které náš koncept zaujal. Je to samozřejmě dobrá zpráva i pro naše současné partnery a partnery, se kterými jednáme a zároveň to potvrzuje, že jsme se vydali správnou cestou,“ říká Lukáš Vršecký, jednatel a hlavní autor myšlenky Rondo.cz.
Zdroj: Rondo.cz
Praha, 31. května 2017