Rohlik.cz představuje program „Vyber si své slevy“

Online supermarket Rohlik.cz chce jít na slevy chytře. Ode dneška proto nabízí první formu personalizovaných slev. V rámci novinky nazvané Vyber si své slevy si mohou zákazníci Rohlik.cz sami vybrat až 5 produktů, které chtějí nakupovat za dlouhodobě garantovanou akční cenu. V budoucnu chce obchod nabízet slevy výhradně individuálně, zákazníkům na míru.

Rohlikcz_autoVyužít programu Vyber si své slevy mohou zákazníci Rohlik.cz s alespoň třemi objednávkami. Na výběr mají cca 80 % sortimentu Rohlik.cz. Do programu si mohou navolit až 5 produktů, u kterých pak mají po 3 měsíce garantovanou akční cenu. Slevy se nejčastěji pohybují mezi 15-35 % oproti běžným cenám. Vždy po 3 měsících může zákazník produkty ve svém výběru změnit.

Slevy a akční ceny jsou v maloobchodě dlouhé roky žhavým tématem. „Kamenné supermarkety jsou dlouhodobě uvězněné ve slevové pasti, ze které neznají cestu. S Rohlik.cz neuděláme stejnou chybu.

Každý zákazník je jiný, proto chceme do budoucna nabízet jen personalizované slevy. V tom, že je můžeme poskytnout, spočívá ohromná výhoda internetu proti kamenným obchodům, které tuto možnost nemají nebo s ní neumí pracovat,” říká Tomáš Čupr, zakladatel Rohlik.cz.

„Aktuálně hromadné slevy nabízíme v rámci tzv. Cenových trháků, ale zacházíme s nimi velmi opatrně. Zatímco v supermarketech se v akcích prodá až 60 % zboží, u nás je to do 10 % a tento podíl nenavyšujeme, tzn. růst Rohlik.cz je zdravý a není závislý na těchto akcích. Zákazníci jsou na tyto slevy zvyklí, proto jsme je nemohli na startu úplně opomenout. Cílem je však hromadné akce opustit a jít výhradně cestou personalizovaných akcí, jakmile budeme mít dostatek dat a infrastrukturu k tomu potřebnou. Program ‚Vyber si své slevy‘ je jen první krok na této cestě,” dodává Tomáš Čupr.

Rohlik.cz denně v Praze a v Brně vyřídí okolo 2000 objednávek. Díky rostoucímu zájmu zákazníků obchod rozšířil vozový park, který aktuálně čítá stovku aut. Rohlik.cz již dříve oznámil záměr nabídnout letos své služby v městech nad 30 tisíc obyvatel. První rozšíření obchod plánuje v květnu do Plzně. Následovat bude Hradec Králové a Pardubice. Samozřejmostí bude doručení v den objednávky.

 

Zdroj: Rohlik.cz

Praha, 6. dubna 2016