Retail in Detail 2016/ Omnichannel: velká šance pro další rozvoj obchodu, ale taky riziko

Stále více retailerů i jejich dodavatelů dochází k názoru, že omnichannel je velká příležitost k rozvoji kamenného i internetového obchodu.

Další specializovaná maloobchodní konference z řady Retail in Detail se proto zaměří na diskusi o šancích a rizicích, které přináší rozvoj omnichannel retailu. Konference Retail in Detail/Omnichannel nabízí možnost poučit se z úspěchů i chyb klíčových hráčů, kteří již obsluhují své zákazníky ve více kanálech.

Konference se uskuteční 31. 8. 2016 v hotelu Grand Majestic Plaza v centru Prahy, prodej vstupenek již byl zahájen. Právě publikovaný program zahrnuje analýzy, vize a strategie omnichannelu , best practices od obchodníků s rychloobrátkovým zbožím i nepotravinami a velkou panelovou diskusi „omni“ nadšenců i realistů z obchodu i výroby. Na konferenci mimo jiné vystoupí zástupci firem Acomware, Alza, Brandbank, EY, Hornbach, kosik.cz, Makro, Marks & Spencer, Martinus, MasterCard, Pet Center, TESCO, Unilever, U&Sluno, Vivantis a YEME.

Podrobnější informace:
Barbora Krásná, Partner +420 222 749 841, Barbora.Krasna@BlueEvents.eu

 

Zdroj: BlueEvents

Praha, 21. června 2016