Společnost Rémy Cointreau, dominantní hráč na českém a slovenském trhu s dovozovými destiláty, informovala všechny své klienty o tom, že po devíti letech končí s distribucí značek Gruppo Campari, jejíž nejvýznamnější značkou je Aperol.
Od roku 2011, kdy Rémy Cointreau Aperol na český a slovenský trh uvedla, se podařilo z u nás téměř neznámého drinku vybudovat nejoblíbenější koktejl v České i Slovenské republice, Aperol Spitz.
„Společně se nám z Aperol Spritzu podařilo za pouhých 7 let nejoblíbenější koktejl v České i Slovenské republice a jen za loňský rok prodat na obou trzích přes 16 milionů drinků. V porovnání s 11 250 drinků v roce 2010 je to opravdu velký nárůst,“ říká Jiří Štětina, Zone Director Rémy Cointreau a dodává: „Jsme hrdí na to, že opouštíme značku v té nejlepší kondici a pro letošní rok chystáme překvapení, které, jak věříme, bude časem stejně úspěšné jako Aperol.“
Kromě Aperolu patří do portfolia Gruppo Campari ještě Campari, Cinzano, Carolans, Cynar a nealkoholické Crodino.
Zdroj: Remy Cointreau Czech Republic s.r.o.
Praha, 22. ledna 2018