Příjemné, moderní prostředí prodejny motivuje zákazníka k nákupu. Pro obchodníka jsou moderní technologie cestou, jak zvýšit efektivitu prodejny. Zajímá vás, jaké mají obchodníci konkrétní zkušenosti s jednotlivými technologiemi a které mají pro provoz prodejny největší efekt? Stačí se přihlásit na 7. ročník semináře VYBAVENÍ PRODEJNY letos s podtitulem Efektivně, digitálně, automatizovaně.
Termín konání: 7.11. 2023 v čase 9:00 – 16:00
Místo konání: Magenta Experience Center, Na Pankráci 86, 140 00 Praha 4
Organizátor: časopis Retail News a Press21 s.r.o.
Odborný garant: Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR
Podrobnější informace a registrační formulář najdete na www.retailnews.cz/konference/vybaveni-prodejny-2023/
UKÁZKA Z PROGRAMU
- S KONKURENCÍ POMŮŽE VYŠŠÍ EFEKTIVITA A ZNALOST ZÁKAZNÍKA
Prodejna jako služba: co čeká moderní zákazník? – Zdeněk Skála, Skála a Šulc
Na zákazníka z jedné strany negativně působí vývoj cen a obavy z ekonomické situace, na straně druhé vidíme nezadržitelně pokračující modernizaci životního stylu. To vše má vliv na rozhodování a nákupní proces: styl nákupu a informační zdroje, které zákazník využívá, se mění před očima. Ještě větší rozdíly vidíme, když se „podíváme do budoucnosti“ očima nejmladších nakupujících. To vše jsou výzvy, které budou muset obchodníci zvažovat již dnes, už jen pro prosté udržení konkurenceschopnosti.
Jak by vypadal svět bez čárového kódu? – Pavla Cihlářová, GS1 Czech Republic
Systém standardů pro automatickou identifikaci, sběr a sdílení dat GS1 se vyvíjí již padesát let. U nás je využíván 40 let. A nezdá se, že by se po půl století vyčerpal. Globální retail nyní čeká přechod z 1D kódů na 2D kódy. Od roku 2027
Rok s automatizovanými prodejnami COOP 24/7 – Lukáš Němčík, Svaz českých a moravských spotřebních družstev, Skupina COOP, COOP Mobil
Skupina COOP provozuje již přes rok rozšiřující se síť automatizovaných 24/7 prodejen. Jedná se o inovativní prodejny v hybridním režimu provozu se zaměstnanci a bez zaměstnanců, první svého druhu nejméně v Evropě. Nový druh prodejen je řešením pro regiony, kde mohou zajišťovat obchodní obslužnost menších obcí. Zároveň přináší velký komfort pro zákazníky v městských prodejnách s kombinací online prodeje a kaváren.
- V ČEM MOHOU OBCHONDÍKOVI POMOCI TECHNOLOGIE?
Integrace moderních retailových technologií do regálových systémů – Lukáš Brýdl, Gondella CZ
Gondella je jedním z největších evropských hráčů na poli výroby vybavení prodejen. V současné době se soustřeďuje na integraci moderních retailových technologií do regálových systémů. Logické a bezpečné vedení elektřiny, dat a senzorických kabelů je doplňováno o specifické požadavky zákazníků. Pracuje např. na systémech pro osobní nákupy pomocí ručních skenerů, integraci váhových senzorů do polic, instalaci kiosků a monitorů přímo do těl regálů. Zaměřuje se na snižování spotřeby energií, na minimalizaci dopadu výroby na životní prostředí a na využívání alternativních zdrojů elektřiny. Všechny regály jsou recyklovatelné.
Elektronická cenovka je více než jen zobrazení ceny – Martin Rösler, VKF Renzel ČR
Elektronické cenovky představují chytré řešení zobrazení pro obchod, průmysl i logistiku. Co všechno dnes elektronická cenovka umí, komu se vyplatí do jejich implementace investovat a proč?
Digitální řízení kvality pro bezpečnost potravin v supermarketech a na čerpacích stanicích – Jana Coufalová, Testo
Pokud jde o kontrolu bezpečnosti potravin, mnoho supermarketů stále spoléhá na velké množství zaměstnanců, a ještě větší množství papírů. Toto téma ale lze díky moderním technologiím řešit chytřeji, efektivněji a se zlomkem zdrojů.
- TECHNOLOGIE A AI V KAŽDODENNÍ PRAXI RETAILU
Kamery a umělá inteligence na prodejní ploše
Kamerové systémy jsou pro bezpečný provoz obchodu nepostradatelným pomocníkem. Kromě toho, že zajišťují případné důkazy, mají i preventivní odstrašující funkci. Zloděj raději odejde tam, kde ví, že ho žádná kamera nezachytí.
Závěrečná diskuze – Networking
Praha, 17. září 2023