Prémiové nákupní centrum Bulgaria Mall v Sofii se stalo první budovou v Bulharsku, která začala používat nový produkt e-Reception od české firmy M2C, která se zabývá službami ostrahy a facility managementu v 11 zemích Evropy. Klient od této chytré technologie s lidskou tváří očekává výrazné snížení nákladů, rychlou kontrolu návštěvníků a navigaci na místo setkání.
Ústřední komunikační platformou elektronické recepční je velký dotykový displej, na němž návštěvník snadno zvolí důvod návštěvy a robot ho poté naviguje dále. Technologie naskenuje a následně ověří pravost požadovaného dokladu. V případě dopředu sjednané návštěvy načte QR kód, který je zaslán formou MMS nebo emailem. Návštěvníkovi vydá QR kód pro otevření dveří nebo přivolání výtahu s dopravou do patřičného patra.
V případě nestandardního požadavku či problému se návštěvník spojí s operátorem. „M2C E-Reception lze využít mnoha způsoby, mimo jiné jako kiosek na vjezdech do logistických areálů nebo k registraci pacientů na soukromých klinikách. Jde o platformu, jejíž funkce lze dále rozvíjet a modifikovat na základě individuálních požadavků klienta,“ říká Matěj Bárta, generální ředitel M2C, s tím, že poptávka po tomto řešení roste v poslední době ze strany provozovatelů administrativních budov a průmyslových areálů.
Zdroj: BEAUFORT s.r.o.
Praha, 13. srpna 2020