Vyvážené zastoupení odvětví i firem v různých fázích vývoje avizuje velmi zajímavou diskusi o řízení značek. Konference Brand Management 2016 se 21.9.2016 zaměří na to, jak vytvořit a dále rozvíjet neodolatelnou značku. Kromě mezinárodní hvězdy – klíčového řečníka Kena Segalla, který těsně spolupracoval se Stevem Jobsem, na ní vystoupí i řada domácích manažerů a expertů.
Ti reprezentují rozmanitá odvětví a přicházejí z firem v různém stádiu rozvoje – od start-upů až po firmy s dlouhou historií. Konference tak vytvoří unikátní platformu pro dialog mezi těmi, kteří se doposud míjeli. To je nepochybně velmi zajímavá šance na získání nových inspirací pro všechny, kteří vlastní, řídí či jinak ovlivňují osud značek na našem trhu.
Organizátoři z Blue Events právě zveřejnili kompletní program konference Brand Management 2016, konané dne 21.9.2016 ve Slovanském domě v centru Prahy. Program je členěn do 4 tematických bloků.
První programový blok ukáže, kdo jsou neodolatelné značky. Petra Průšová z Kantar Consumer Insights na úvod představí aktuální analýzu Top Global Brands a Rostislav Starý z Konektor Social osvětlí, jak vypadají vítězové v digitální době. Praktické příklady ze života dvou velmi odlišných značek, které však spojuje úspěch doma i na mezinárodní aréně, přinesou marketér z velké korporace (Tomáš Gregořica ze ŠKODA AUTO ČR) a spolumajitelé rodinné firmy (otec a syn Jahodovi z EMCO). Úvodní programový blok pak uzavře Tomáš Mrkvička (Y&R Prague), který ukáže, jak se dobrat pochopení příčin neodolatelnosti značek.
Těžištěm konference je 2. programový blok, který přiblíží, co (ne)dělají neodolatelné značky. V této části programu vystoupí hlavní hvězda – klíčový řečník Ken Segall, zkušený marketér, který mimo jiných značek podporoval i Apple. Úzce spolupracoval se Stevem Jobsem jako kreativní ředitel agentury vytvářející pro Apple reklamní kampaně. Kena jako autora čtivých a vysoce inspirativních textů známe i u nás. Letošní novinka „Myslete jednoduše – jak chytří lidé poráží komplexitu“ bude v českém překladu pokřtěna a poprvé distribuována právě na konferenci Brand Management 2016. Podrobnější informace o Kenovi a jeho nové knize jsou zde.
Třetí část pak logicky naváže prezentacemi příběhů značek, které účastníkům umožní odpovědět na otázku Jak na to? Téma otevře zamyšlení Jan Staňka z firmy PurposeFly o tom, jak dělat v našich podmínkách věci jednoduše a smysluplně. Následovat bude představení dvou velmi odlišných značkových světů, které však spojuje jejich slavná tradice a status „love-brandu“. Podrobnosti sdělí Grant McKenzie z Plzeňského Prazdroje a Margaréta Víghová ze ZETOR TRACTORS. V závěru zazní zkušenosti jak postupovat při jednom z největších právě probíhajících rebrandingů na našem trhu: RWE.
Konference Brand Management 2016 vyvrcholí vysoce aktuální panelovou diskusi o řízení značek v digitálních časech, kterou bude moderovat Jan Podzimek z agentury PRIA. Panelu se účastní zástupci firem, které spojuje vysoký stupeň adaptace na digitální transformaci, ale diferencuje velmi odlišná velikost i fáze vývoje. Vedle vysoce etablovaných firem (Vodafone, Continental a Kofola) tak se svými názory vystoupí i e-shop Spokojenypes.cz a absolutní „tržní nováčci“, kteří nedávno šokovali se značkou Kefírer.
Zdroj: Blue Events
Praha, 25. července 2016