Prague The Style Outlets navštívilo v prvních dnech téměř 30 tisíc lidí

Nové outletové centrum Prague The Style Outlets navštívilo v prvních třech dnech po otevření velké množství zákazníků. Celkem k pražskému letišti dorazilo nakoupit téměř 30 tisíc zákazníků.

„Obrovský zájem veřejnosti nás velice těší a velmi nás zavazuje. Takové množství zákazníků předčilo veškerá naše očekávání – a dle reakcí z našich obchodů i obchodníky samotné. Věřím, že se k nám lidé díky mixu prémiových brandů, unikátním interiérům, prostoru a pojetí budovy, a i zcela novým značkám na trhu, budou rádi vracet,“ uvádí Martin Kubišta, ředitel The Prague Outlet.

O prvním víkendu v Prague The Style Outlets probíhal zábavní program, včetně přehlídek a pěveckých vystoupení. V podobném duchu bude pokračovat také ten další. V sobotu 26. května se v centru uskuteční akce s názvem „Den pro mou mámu“ pod taktovkou oblíbené moderátorky TV Prima a autorky projektu Štroodl Lucie Špakové. Celý den bude složený z přednášek a workshopů a proloží ho také koncerty nebo příběhy slavných českých maminek a dcer. Součástí akce bude také autorský workshop „Networking s mámou“ od psychoterapeutky Alžběty Protivanské a Lucie Špakové.

Prague The Style Outlets kromě bohatého výběru módních značek nabízí také gurmánský zážitek. Své pobočky zde otevřel italský Autogrill – globální provozovatel gastronomických zařízení mnoha stylů, s provozy ve více než 40 zemích světa. V novém centru nabízí český koncept Šalandy nebo řecko-italskou restauraci La Pasteria. O prvním víkendu si také velké množství zákazníků vychutnalo kávu od jejich Flocafé, na velké otevřené terase s výhledem na park a nedaleké letiště. Centrum začalo tak již v prvních dnech provozu definovat nový lifestyle, jako kombinací výhodného nakupování, kvalitní gastronomie a možnosti odpočinku uvnitř či vně objektu – dle preferencí každého z návštěvníků.

„Vzhledem k obrovskému zájmu zákazníků plánujeme posílit naše personální kapacity a potěšit tak ještě více návštěvníků Prague The Style Outlets kvalitním občerstvením. V případě Flocafé se jedná o naši první českou pobočku, přičemž zájem o ní jen potvrzuje, že Češi umí ocenit kvalitní kávu a najdou si čas také na odpočinek v příjemném prostředí,“ dodává Jan Hejda, Area Manager českého Autogrillu.

Centrum zákazníkům nabízí služby a vybavení, jako je bezplatné Wi-Fi připojení, chill out zóny, VIP lounge, terasu a také veřejné dopravní spojení (autobusové spoje 312 a 322). Outletové centrum leží nedaleko letiště Václava Havla Praha a pouze 25 minut od centra města. Kromě 20 000 m2 nákupní plochy disponuje 2 400 parkovacími místy.

 

Zdroj: Prague The Style Outlets

Praha, 23. května 2018