Nezapomeňte se přihlásit na seminář Udržitelnost pro výrobu a obchod aneb Být udržitelný není jen marketingový slogan.
„Spotřebitelé začali očekávat více od značek, které si vybírají. Podporují jenom ty, které jim přinášejí něco navíc. Aby mohly značky zůstat konkurenceschopné v měnícím se prostředí, musí se vyvíjet spolu s novými generacemi zákazníků. Co pohání inovace? Jak můžeme spotřebitelům pomoci ve snižování odpadu, používání menšího množství vody a energie a zároveň přinášet větší efektivitu?“ O tom všem bude hovořit Gabriel Makki, Viceprezident pro prodej ve střední Evropě společnosti Procter and Gamble.
Již 5. ročník semináře na téma Udržitelnost pro výrobu a obchod přinese zkušenosti a případové studie firem a institucí, které již odpovědnost a udržitelnost do svých firemních DNA začlenily. Nevyhneme se ani tématům spojeným s dopady pandemie COVID-19 na aktivity a projekty firem v oblasti udržitelnosti.
Na jaké další příspěvky a na které prezentující se můžete dále těšit?
- Udržitelnost a česká populace. Informace z výzkumů agentury Ipsos k tématům CSR a udržitelnosti a vliv důsledků COVID-19 přinese Tomáš Macků, External Affairs Director společnosti Ipsos.
- O Udržitelnosti v obchodním řetězci bude hovořit Eliška Froschová Stehlíková, CSR specialista Lidl Česká republika.
- Jaroslav Malina, Chief Digital Officer @ McCANN Prague se zaměří na udržitelnost z pohledu značky.
- Martin Hejl, jednatel společnosti THIMM Obaly bude hovořit o tom, jaký pozitivní dopad má digitalizace na udržitelnost, když ji správně uchopíte.
- O certifikovaných systémech udržitelnosti od výroby po retail (UTZ/RSPO/MSC) bude mluvit Hana Brožková a David Šíma, ze společnosti Bureau Veritas Certification CZ.
- Tomáš Bílý, externí konzultant pro Fairtrade Česko a Slovensko představí principy Certifikace Fairtrade jako nástroj udržitelnosti.
Termín konání: 9.9. 2020, 9:00 – 16:00
Místo konání: Akademický klub VŠE v Praze, Vysoká škola ekonomická v Praze, nám. W.
Churchilla 4, 130 67 Praha 3 (vchod z Italské ulice)
Podrobnější informace k programu a elektronická přihláška jsou k dispozici na https://www.retailnews.cz/konference/udrzitelnost2020/
Na tomto webu jsou přístupné také informace a prezentace z předcházejících ročníků.
Seminář připravují společnosti Press21 a THIMM the Highpack Group ve spolupráci s katedrou obchodního podnikání a komerčních komunikací Fakulty mezinárodních vztahů VŠE v Praze. Odborným garantem je Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR.
Nezapomeňte se zaregistrovat co nejdříve.
Těšíme se na Vás hned po prázdninách!
Praha, 26. července 2020