Kam jsme se posunuli v RETAILU u nás? Trendy versus realita. Středoevropská pobočka POPAI připravuje další ročník POPAI DAY, který proběhne 29. 11. 2018 v Kongresovém centru TOP HOTEL Praha, Blažimská 1781/4, Praha 4 – Chodov.
POPAI DAY se těší každým rokem stále většímu zájmu o účast. Loňský ročník akce navštívilo celkem 700 zástupců odborné veřejnosti, soutěž POPAI AWARDS představila dosud nejvyšší počet exponátů: 109 projektů soutěžilo ve dvaceti soutěžních kategoriích.
10. jubilejní ročník POPAI DAY nabídne bohatý celodenní program, který se zaměří na sumarizaci nejlepších retailových projektů za poslední období u nás. Představí konkrétní, úspěšné příklady a koncepce v prodejních místech, které se podařilo zrealizovat a které na trhu již fungují. Zároveň ukáže cesty, jak efektivněji pracovat s novými fenomény a informacemi o trendech v retailu.
Součástí celodenního programu součástí bude konference POPAI FÓRUM s mezinárodní účastí a soutěžní expozice třech prestižních oborových soutěží: POPAI AWARDS o nejlepší projekty v prodejních místech), Hvězda 3D reklamy o nejlepší reklamní a dárkové předměty a POPAI STUDENT AWARD o nejlepší studentské projekty in-store komunikace. Program bude slavnostně zakončen Galavečerem s předáním cen vítězům soutěží.
Soutěž POPAI AWARDS představí opět nejnovější realizace a řešení pro účinnou komunikaci v místě prodeje ve všech hlavních segmentech trhu. Soutěžními exponáty jsou prostředky in-store komunikace, prostředky pro vybavení obchodů, nástroje světelné komunikace, informační a orientační systémy, inovativní a ekologicky šetrná in-store řešení, integrované in-store projekty atd. V samostatných soutěžních kategoriích budou soutěžit novinky z oblasti digitální médií a také reklamní dárky v místě prodeje.
Mezinárodní konference POPAI FÓRUM se bude mimo jiné zabývat těmito tématy:
Co se v retailu povedlo?
- Retail již není chápán pouze jako distribuční místo a jeho rolí je stále více budování vztahu se značkou a s jejími hodnotami.
- Retailové strategie spojené s pozitivním nákupním zážitkem jsou výsledkem úspěšné spolupráce zadavatelů a maloobchodníků.
- Omnichannel marketing postupně zavádějí i menší značky a retaileři.
- V rámci nových koncepcí se daří personalizovaná komunikace se zákazníky, práce s daty i s cílenějším targetingem.
- Nové nástroje a technologie pomáhají vyhodnocovat efektivitu a úspěšnost retailu v praxi našeho trhu.
- Význam lidského faktoru v prodejních místech roste, díky novému přístupu se zaměstnanec stává partnerem značky.
Na čem ještě potřebujeme pracovat?
- Umíme efektivně pracovat s novými fenomény a informacemi o trendech v retailu?
- Jak lépe komunikovat prostřednictvím digitálních inovací a jejich efektivnímu obsahu v in-store?
- Dokážeme využít trendy v in-store designu pro naše úspěšné koncepce v retailu?
- Známe skutečně nové zákazníky?
Soutěž Hvězda 3D reklamy s dlouholetou tradicí podporuje obor 3D reklamy a je přehlídkou novinek v oblasti reklamních a dárkových předmětů. Je určena českým i zahraničním firmám pracujícím s 3D reklamou, ať již jde o dodavatele reklamních a dárkových předmětů, agentury, promotion teamy, zadavatele reklamy, zástupce retailu atd.
Soutěž POPAI STUDENT AWARD je dlouhodobým projektem spolupráce se studenty vysokých a středních škol se specializací na marketingovou komunikaci. Studenti soutěží o nejlepší návrhy POP materiálů a nejlepší návrhy in-store komunikační kampaně dle zadání zadavatelů reklamy.
Zdroj: POPAI CE
Praha, 20. října 2018