Peter Menky ze společnosti Panasonic nově řídí další region

Společnost Panasonic oznámila rozšíření kompetencí současného českého vedení s platností od začátku nového fiskální roku. Dosavadní Business Director Panasonic Marketing Europe Česká a Slovenská republika Peter Menky nově přebírá vedení dalšího regionu, jehož součástí je Maďarsko a jadranské státy (region Adriatic).

Na pozici Marketing Communication Manager pro všechny uvedené trhy jej podpoří Martin Jedlička, současný marketingový manažer společnosti Panasonic Marketing Europe pro Českou republiku a Slovensko.

Peter Menky

Peter Menky působí ve společnosti Panasonic od roku 2013. Na začátku byl součástí obchodního oddělení, které od roku 2014 vedl jako obchodní ředitel. Od roku 2017 řídil veškeré aktivity společnosti na českém a slovenském trhu již jako regionální ředitel. Od dubna 2019 se jeho kompetence dále rozšířily na vedení dalšího regionu, pod který spadá kromě České a Slovenské republiky, také Maďarsko a jadranské státy.

Nový Regionální ředitel Peter Menky ke svému jmenování uvádí: „Nový region je pro mě velkou výzvou, protože je specifický a komplikovaný v mnoha ohledech: mnoho měn, kombinace členských států EU a nečlenských států, nižší pojistné limity pro klienty, rozdílné mentality a mnohé další věci a témata. Věřím však, že s dobře nastaveným byznys modelem, který jsme vybudovali zde v Praze, a který budeme přizpůsobovat lokálním podmínkám, dokážeme s mým novým týmem uspět i v tomto regionu. Udělám pro to maximum.

Nových kompetencí se s rozšířením regionu ujal také marketingový manažer Martin Jedlička, který působí ve společnosti Panasonic Marketing Europe od roku 2018, a nyní přebírá vedení marketingových oddělení regionu s působností v České a Slovenské republice, Maďarsku a jadranských státech (Marketing Communication Manager Czech, Slovakia, Hungary, Adriatic). Ve své předešlé více než desetileté kariéře na pozici marketingového manažera působil Martin Jedlička ve společnostech LG Electronics nebo T-Mobile.

Martin Jedlička dodává „Náš úkol je jasný: Pokračovat v komunikaci směrem k mladším generacím a efektivně posilovat povědomí o značce, což se nám skvěle dařilo v loňském roce. To samé chceme přenést i do nově svěřených regionů. Je to výzva, ale těšíme se na ni.“

 

Zdroj: Panasonic

Praha, 15. května 2019