Společnost Penny Market představila poslední prázdninový den první prodejnu v novém konceptu. Penny Lehovec v Kolbenově ulici, v Praze 9 je tak první prodejnou, která se ještě více přibližuje místním obyvatelům nejen nabídkou českých a regionálních produktů, ale především útulným interiérem a osobnějším přístupem k zákazníkům. Celá prodejna přitom připomíná tržiště.
Hlavním cílem nového konceptu prodejen je přiblížení se k místním zákazníkům a příjemnější, přátelská atmosféra. Důraz je kladen především na české výrobky a produkty regionálních dodavatelů.
V rámci nového konceptu prodejen Penny Market nově označuje potravinové výrobky, které splňují kritéria Česká potravina. „Penny se dlouhodobě zaměřuje na prodej českých potravinových výrobků. Celkem 7 z 10 je českých a v souvislosti s novelou zákona O potravinách budeme takové potravinové výrobky označovat logem s českou vlajkou,“ vysvětluje Zlata Ulrichová, vedoucí marketingu společnosti Penny Market.
Navíc, nebude chybět prodej nestandardního ovoce a zeleniny jako ze zahrádky. Tento sortiment ovoce a zeleniny rozmanitých tvarů výhradně od českých zemědělců je v síti prodejen Penny k dostání od 15. srpna za zvýhodněnou cenu, která je nižší minimálně o 10 % ve srovnání s esteticky odpovídajícími produkty.
V novém konceptu prodejen mění Penny i korporátní identitu v podobě loga, POS materiálů a letáků, jejichž rozvržení je jednodušší, čímž zákazníkovi umožní lepší orientaci v nabídce. „Prostřednictvím nového konceptu chceme povznést kulturu nakupování na příjemnou činnost v přátelském prostředí s lidmi, které znáte ze svého nejbližšího okolí a prodavači, na které se budete těšit,“ říká Zlata Ulrichová.
Interiéru nového konceptu prodejen výrazně dominují dřevěné prvky a detaily, jež k navození příjemné atmosféry významně přispívají, a navíc Penny diametrálně odlišují od ostatních diskontních řetězců. Zákazníci ocení především praktické a logické uspořádání zboží, které učiní nakupování mnohem jednodušším. Novinkou jsou zkratky mezi jednotlivými sekcemi a také umístění sortimentu ve slepých uličkách, jež zákazníkovi umožní snadnou a rychlou orientaci v nabídce zboží jedním pohledem.
Dalšími nezanedbatelnými prvky jsou například plochy určené dětem, které si přímo v prodejně mohou skočit panáka anebo se zabavit jednoduchými úkoly, zatímco jejich rodiče pohodlně nakupují.
Zdroj: Penny Market s.r.o.
Praha, 4. září 2016